Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mähän oon ihan amatööri tämän työmaaviihteen kanssa, en oo edes ajatellu että työkoneellakin pitäis olla Spotify.

Meikälle on tärkeää, että soi musiikkia taustalla kun tekee jotain koneella kun pitää keskittyä. Lisää keskittymistä ja parantaa viihtyvyyttä. Hankalaa toki kun välillä pitää vastata puhelimeen, mutta olen silti pärjännyt.

Mähän oon ihan amatööri tämän työmaaviihteen kanssa, en oo edes ajatellu että työkoneellakin pitäis olla Spotify.

Älä huolestu. Mullaki on ihan analoginen radio työmaalla. Rokki soi hyvin siitäkin.

Analoginen radio ja kosketusnäppäimistöpuhelin.

Perkeles sentään. Silmät ihan ristissä lyhkästen yöunien jälkeen. Tarvis kuitenki humputella koko ilta pikkujouluissa :rolleyes: No, kyllä sitä on ennenki jaksettu!

Mulle annettiin äsken sähköiskuja,pisteltiin neulalla ja pistettiin neulalla sekä annettiin sähköiskuja :(
ENMG?

Mä ohjailen omalla koneella alakerran tietokoneella pyörivää Rdiota, joka soittaa musiikkia stereoilla koko halliin. :rock:

Älä huolestu. Mullaki on ihan analoginen radio työmaalla. Rokki soi hyvin siitäkin.

Analoginen radio ja kosketusnäppäimistöpuhelin.

No sittenhän mä olen ihan teknofriikki, on meinaan litteetä näyttöö ja lumiaa. Ja lemmareita.

- - - Updated - - -

Onko muuten Johnnylle tuttu tämä sivusto?

Vesan paidat

Ei ollut! Kiitos, nyt menee loppupäivä hulppeesti. Täytyy laittaa kirjanmerkkeihin. Internet on ihmeellinen.

- - - Updated - - -

Pyydän kaikilta anteeksi, tuolta löytyi vaan heti todellinen helmi.

[video]http://1.bp.blogspot.com/-fKQRa3p7sT0/UcdhyyDanQI/AAAAAAAAAVQ/lF9KEJtEVM4/s1600/vesabailaa.gif[/video]

Oho, mäkin tajusin vasta nyt että on tosiaan perjantai:D Mutta mullahan olikin 4-päiväinen viikko, niin ei sitä voi huomata. Ilmankos olikin niin hyvä aamu:haart: Olin sen miehen kanssa salilla aamulla, ja sain pukkariin mun kaverilta viestin, että eilisissä kemuissa (joissa en ollut paikalla), olivat (tuntemattomasta syystä) yhden meidän yhteisen nuoremman miespuolisen kaverin kanssa keskustelleet mun iästä ja oli käynyt ilmi että täytän 40, niin tämä mies oli ollut 'ihan äimänä ja sanonut että ei voi olla, 'vaahtokarkki' näyttää ihan 30 v:ltä!! 'XX' on samanikäinen ja näyttää tosi vanhalta, mutta 'vaahtokarkki' on aivan varmasti 30!' Ai että kuulkaa pelastui viikonloppu:) Tämä mun kaveri oli kyllä aika kiltti kun heti raportoi mulle:)

Sano vaan suoraan että noin pöljänä sitä säilyy helposti nuorekkaana:)

Kyllähän nuin positiivisella elämänasenteella pysyy nuorekkaana.

Vitut ku hyvin nukkumalla. Minähän en ole posetiivisuutta harrastanu, mutta nukkumista olen, runsaasti. Ja tänä syksynä viimeksi kysyttiin k18 baariin paperit.

Mä tilasin kuusi paitaa.

Susipaitoja?

Hah, tuolla reissulla muuten yksi tarjoilija luennoi sille miehelle, että meillä on täällä osavaltion laki, joka kieltää myymästä alkoholia alle 21-vuotiaalle, että onko varma etten joudu hankaluuksiin jos kaadan 'tuolle sun vaimolle' tätä viiniä:D höhöhö

Niin ja itsehän en siis paljoakaan nuku.

- - - Updated - - -

Lyyään vetoa niin minä oon paljon sua pöljempi. :)

En usko:D Mä luulen että ainakin täällä pakkiksella mä johdan 6 - 0 pöljä-maineellani:D:D

Susipaitoja?

Jep. Ja liekkipierupaitoja.

- - - Updated - - -

Mulla oli semmonen kaveri joka oli useamman vuoden yli kolmenkymmenen mutta näytti nuoremmalta. Sillä oli mieltymystä nuoriin neitoihin ja kun siltä sitten kysyttiin omaa ikää niin se vastasi totuudenmukaisesti että "lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä". Ovela kettu!

cookies2.jpg

Back
Ylös Bottom