Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oikein tykkää susta enää :(Päivän vesa
Miksei kukaan nainen ole vastannut mihinkään Pakkiksen Cooper-gallupeihin mitään, masennun aivan totaalisesti kun kaikki punttiurpot näyttää juoksevan 3000+ ilman mitään treeniä.
Mä en oikein tykkää susta enää :(
Miksei kukaan nainen ole vastannut mihinkään Pakkiksen Cooper-gallupeihin mitään, masennun aivan totaalisesti kun kaikki punttiurpot näyttää juoksevan 3000+ ilman mitään treeniä.
Meillä oli armeijassa tyyppi joka ei ollu koskaa punnertanu. Ei ees tienny miten se tehdään.
Anteeksi! Minä olen kyllä jo parin viikon ajan yrittänyt olla vähän reippaampi ja positiivisempi :( Pistänkö pikapostissa vähän sateenkaaripölyä sulle? Siitä tulee sellanen lämmin ja pörrönen olo.
Paljussa ei ole mitään vikaa mutta en missään nimessä haluaisi omistaa semmoista. Se olisi pian täynnä sammalta ja koivun lehtiä ja kuolleita sammakoita. Hiivasieni ja peräpukamat ja rabies kaikilla jotka siihen paljuun uskaltautuisivat.

Meillä oli armeijassa tyyppi joka ei ollu koskaa punnertanu. Ei ees tienny miten se tehdään.