Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljussa ei ole mitään vikaa mutta en missään nimessä haluaisi omistaa semmoista. Se olisi pian täynnä sammalta ja koivun lehtiä ja kuolleita sammakoita. Hiivasieni ja peräpukamat ja rabies kaikilla jotka siihen paljuun uskaltautuisivat.

Miksei kukaan nainen ole vastannut mihinkään Pakkiksen Cooper-gallupeihin mitään, masennun aivan totaalisesti kun kaikki punttiurpot näyttää juoksevan 3000+ ilman mitään treeniä.

DRC_0637.webp

Miksei kukaan nainen ole vastannut mihinkään Pakkiksen Cooper-gallupeihin mitään, masennun aivan totaalisesti kun kaikki punttiurpot näyttää juoksevan 3000+ ilman mitään treeniä.

Vastaan sulle tässä. Pari vuotta sitten polvivammaisena 2100m mäkisessä maastossa. 3000m pelkkä märkä uni.

Johan sitä kohta joutaa alkoon ja sitten cittarista lava pirkkaolutta ja eikun kaverin tupareihin! Parin päivän koitos edessä, mutta toivottavasti tästäkin kunnialla selvitään :D

Mä en ole koskaan juossut Coopperia. En kyllä oikein ymmärrä miten olen siltä välttynyt.

Meillä oli armeijassa mies joka väitti että ei osaa ajaa polkupyörällä. Sitä sitten epäiltiin että halusi vaan lusmuilla, siltä kun tivattiin sitä että ootko sä nyt ihan tosissas niin se vastasi ovelasti että "en oo ikinä ajanu mutta velipoika on kyllä nähnyt hiekkatiellä polkupyörän jäljet". Läheltä siis liippas!

Meillä oli armeijassa tyyppi joka ei ollu koskaa punnertanu. Ei ees tienny miten se tehdään.

Tästä tuli mieleen, ku yks kesä näin äitin ja lapsen tää lapsi juoksi ja äiti huus sille että älä juokse sulle tulee kuuma. :D Sen äiti oli varmaan kolme kertaa leveempi ku minä itte.

Ja kun cooperista kerran puhuttiin itellä meni kahen viikon siihen treenamisen jälkeen 2360 m ja kaveri joka harrastaa vähemmän liikuntaa kun minä vetäs 2400 m, joskus taas oli korealaisia vaihto-oppilaita jotka juoksi varmaan 4 kertaa mun ohi olikohan samana vuonna kun vetäsin ton 2360 m tai sitä edellisenä mut kuitenkin jätkät veti ku mitkäki formulat sielä. :D

Paljussa ei ole mitään vikaa mutta en missään nimessä haluaisi omistaa semmoista. Se olisi pian täynnä sammalta ja koivun lehtiä ja kuolleita sammakoita. Hiivasieni ja peräpukamat ja rabies kaikilla jotka siihen paljuun uskaltautuisivat.

Paljuun voi hankkia sellaisen näppärän kannen joka estää oravaa pienempien pääsyn sinne. Ja sitten sitä voi myös pestä ettei ala mitään smegmaa kerääntymään.
Mulle on luvattu jo lava tai pari Garagea kun palju seuraavan kerran lämpiää, tulis vaan se talvi niin siinä olis enempi hohtoa.

Ja hyvää perjantaita.

73913d1384128849-sexy-bike-pics-gallery_6875_297_1322280103_2978.webp

Heinäkuussa juoksin 2700m kun ihan testimielellä kokeilin Cooperin juosta. Aamulla olin tehny jalkatreenin ja päivällä kävin juoksemassa.

Meillä oli armeijassa tyyppi joka ei ollu koskaa punnertanu. Ei ees tienny miten se tehdään.

Jostain kumman syystä tästä tuli mieleen eräs tuttu viitisentoista vuotta sitten. Ilmoitti kovaan äänen että kaikki kondomit ovat liian pieniä hänelle. Uteliaana miehen alkuna rupesin tiedustelemaan onko suvussa jotain mustia miehiä mistä mahdollinen geeni olisi tullut. Selitys oli"alkuun se rullaa ihan hyvin, mutta lopussa ne menee aina rikki kun yritän kassit kondomin sisään laittaa".
En nauranu paljoo. Ehkä pari vuotta.

Back
Ylös Bottom