Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pojat katto salilla pitkään, kun kyykkäsin kämäsillä raudoillani. And not in a good way. Ilmeisesti huohotin ja hikoilin liikaa. :(Mä tiesin sen, kyykkyhommat toimi. Hyvä minä!
Kolmas päivä putkeen tullu pelattua bilistä ja tänään tienasin siinä vielä 2e. Pitänee harkita alanvaihtoa.
Minulla on Kelasta lähinnä hyviä kokemuksia. Tänä vuonna Kelan porukka on muistanut minua mm. yllättäen tyrkyttämällä yli 100€ lisää rahaa ja myöhemmin he ilmoittivat, että haluavat jatkaa minun opintotukea, vaikka olen peruuttanut opintotuen nostamisen siltä ajanjaksolta jo kuukausia sitten. Ihan kauniita eleitä ovat olleet.
Olis varmaan, jos se ei näyttäis paloauton väriseltä sinivalaalta :DNo ei sitä tiedä mitä ne katsoi. Huohottava ja hikoileva nainen on monelle miehelle ihan mieleistä joskin turhan harvinaista katsottavaa.
Kyllä ne sitten jossain vaiheessa muistaa periä takaisin jos on vahingossakaan tullut annettua liikaa.
Ps. Ootko sä se perverssi joka tekis töitä viikonloppusinkin?
Kuse tuubaan, levyt soimaan!
Sbude vetää sua lättyyn!
Pojat katto salilla pitkään, kun kyykkäsin kämäsillä raudoillani. And not in a good way. Ilmeisesti huohotin ja hikoilin liikaa. :(
Mitä ne sellaset ihmiset salilla tekee, jotka ei huohota ja hikoile?
Mitä ne sellaset ihmiset salilla tekee, jotka ei huohota ja hikoile?
Kattoo pitkään
Katsoo telkkaria. Ulkomailla en omistanut telkkaria, niin hyvin pääsi katsomaan jenkkifutista salilla. Jos ei tullut jefua töllöstä, niin lasiseinä jumppasalin puolelle piti huolen, että ei katseltava silti loppunut kesken.