Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivä meni saatanan hitaasti ja olin nukahtaa bussissa. :zzzz:

Kolmas päivä putkeen tullu pelattua bilistä ja tänään tienasin siinä vielä 2e. Pitänee harkita alanvaihtoa.

No ei sitä tiedä mitä ne katsoi. Huohottava ja hikoileva nainen on monelle miehelle ihan mieleistä joskin turhan harvinaista katsottavaa.

- - - Updated - - -

Kolmas päivä putkeen tullu pelattua bilistä ja tänään tienasin siinä vielä 2e. Pitänee harkita alanvaihtoa.

Ihan tässä aloin muistella sitä päivää kun voitin 6 markkaa pitkävedosta vitosen panoksella. Kauppa se on mikä kannattaa ja voitoolla elellähän!

- - - Updated - - -

Kuulkaas tyttäret, rankaisin Spotifysta semmoisen täkyn että aivan itsekin liikutuin: Kari Tapio.

Sais tuo tympiä keli loppua ja tulla jo sitä lunta kunnolla! :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla on Kelasta lähinnä hyviä kokemuksia. Tänä vuonna Kelan porukka on muistanut minua mm. yllättäen tyrkyttämällä yli 100€ lisää rahaa ja myöhemmin he ilmoittivat, että haluavat jatkaa minun opintotukea, vaikka olen peruuttanut opintotuen nostamisen siltä ajanjaksolta jo kuukausia sitten. Ihan kauniita eleitä ovat olleet.

Kyllä ne sitten jossain vaiheessa muistaa periä takaisin jos on vahingossakaan tullut annettua liikaa.

Ps. Ootko sä se perverssi joka tekis töitä viikonloppusinkin?

No ei sitä tiedä mitä ne katsoi. Huohottava ja hikoileva nainen on monelle miehelle ihan mieleistä joskin turhan harvinaista katsottavaa.
Olis varmaan, jos se ei näyttäis paloauton väriseltä sinivalaalta :D

Kyllä ne sitten jossain vaiheessa muistaa periä takaisin jos on vahingossakaan tullut annettua liikaa.

Ps. Ootko sä se perverssi joka tekis töitä viikonloppusinkin?

Siinähän se juju onkin, että suunnittelee ansiot riittävän tarkkaan, ettei tule ongelmaa tulorajojen kanssa. Tänä vuonna olen suunnitellut vuositulot 200€ virhemarginaalilla, eli ei auta kuin toivoa, että olen ennustanut oikein. Ensi vuonna olenkin vapaa Kelan opintotukiasioista :dance:

Joo, joskus tulee tehtyä hommia viikonloppuna. Vasta tänään ilmoittivat, että yksi työreissu venyy paripäiväiseksi, eikä kyllä haittaa yhtään, koska pääsee hotelliaamiaiselle.

Mitä ne sellaset ihmiset salilla tekee, jotka ei huohota ja hikoile?

Katsoo telkkaria. Ulkomailla en omistanut telkkaria, niin hyvin pääsi katsomaan jenkkifutista salilla. Jos ei tullut jefua töllöstä, niin lasiseinä jumppasalin puolelle piti huolen, että ei katseltava silti loppunut kesken.

Kattoo pitkään

Ai senkö takia saan salilla pitkiä katseita? Ja mä kun luulin olevani vaan kuuma kissa :(

Katsoo telkkaria. Ulkomailla en omistanut telkkaria, niin hyvin pääsi katsomaan jenkkifutista salilla. Jos ei tullut jefua töllöstä, niin lasiseinä jumppasalin puolelle piti huolen, että ei katseltava silti loppunut kesken.

Meidän salin telkkareissa ei oo ääntä. Jopa tekstitettyjen ohjelmien katsominen tuntuu ihan dilleltä kun suut vaan liikkuu, mutta ääntä ei kuulu.

Mulla oli työkaverina nainen joka valitsi salinsa sillä perusteella että oliko siellä telkkaria käytettävissä. Itse käyn voimailu saleilla niin oli aika hankala ymmärtää kuntopyörässä istuskelua salkkareita kattellessa. Noh, en ymmärrä vieläkään.

Back
Ylös Bottom