Kenttäpastori.. yllättävän rouhea titteli. Joskus yritin saada kontaktia naisihmiseen väittämällä itseäni suntioksi mutta se ei toiminut. Ei päässyt kelloja soittelemaan ei.
Huh! Ollut taas niin rankka työpäivä että pakko keventää välillä ja lukaista muutama sivu Lee Childin "Terässeinää". Isona minusta tulee Jack Reacher, paitsi spolli en haluaisi olla.
Huh! Ollut taas niin rankka työpäivä että pakko keventää välillä ja lukaista muutama sivu Lee Childin "Terässeinää". Isona minusta tulee Jack Reacher, paitsi spolli en haluaisi olla.
Lakanat ja jopa paksu untuvapeittoni olivat aivan hiestä märät, kun heräsin keskellä yötä. En tiedä, mikä demoni minuun oli mennyt, kun olin hikoillut noin paljon kylmää hikeä.
Kenttäpastori.. yllättävän rouhea titteli. Joskus yritin saada kontaktia naisihmiseen väittämällä itseäni suntioksi mutta se ei toiminut. Ei päässyt kelloja soittelemaan ei.
Judis: Tänään katsotaan Stalingrad (1993). Lataappas itelles valmiiksi, niin 5-6 aikoihin katotaan romanttisesti samaan aikaan ja eläydytään veljiemme kärsimyksiin.
Judis: Tänään katsotaan Stalingrad (1993). Lataappas itelles valmiiksi, niin 5-6 aikoihin katotaan romanttisesti samaan aikaan ja eläydytään veljiemme kärsimyksiin.
En minä osaa ladata elokuvia netistä. Veljeltäni löytyisi tuo kyllä dvd:nä. Tuon elokuvan paras kohtaus on ehdottomasti se, jossa soi Der Hohenfriedberger Marsch.
Työkkäri tuntuu kyllä ihan perselaitokselta silloin, jos siellä joutuu asioimaan. Kerran olen ilmoittautunut työttömäksi ja oli lähellä, että olisin joutunut jollekin pilipalikurssille. Sitten sainkin onneksi töitä ja saatoin ajatella jotain tämän suuntaista:
Aina ne niitä pilipalikursseja tarjoo. Mä mitää kursseja tarvii ku töitä ja rahaa! Sitte saa aina naamaa väännellen keksiä tekosyitä miks ei halua kursseille. Vittu kun ei kiinnosta semmoset kurssit, jotka kuulostaakin niin väsyttäviltä.
Minulla on Kelasta lähinnä hyviä kokemuksia. Tänä vuonna Kelan porukka on muistanut minua mm. yllättäen tyrkyttämällä yli 100€ lisää rahaa ja myöhemmin he ilmoittivat, että haluavat jatkaa minun opintotukea, vaikka olen peruuttanut opintotuen nostamisen siltä ajanjaksolta jo kuukausia sitten. Ihan kauniita eleitä ovat olleet.