...VIHAPUHETTA! Ihan hyvin se olis voinu olla valkonenkin kaveri.
Totta. Mutta silloin sen olisi tunnistanut uneksi jo siinä vaiheessa, kun realistisuus olisi puuttunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...VIHAPUHETTA! Ihan hyvin se olis voinu olla valkonenkin kaveri.
Jos se ohittaa hitaampia ja ajaa silti 60 ni mikähän sen kiihdytyksen alotusnopeus on ollu? Luuletko että se on joku raketti ja kiihtyy miljoonan geen voimalla?
Ei millään pahalla, mutta vaikutat ensimmäistä kertaa minun silmiin osuneen pakkishistorias aikana helvetin typerältä lehmältä, joka ei ajattele asioita ihan loppuun asti.
ota porkkana pois perseestä, niin voi tulla parempi mieli.Ootsä joku rekkakuski? Musta tuntuu et sä et omaa hyviä käytöstapoja. Kuulostat varsin typerältä ihmiseltä ja vielä keskenkasvuiselta sellaiselta. Ja kyllä, mä sanon takasin, jos mulle ruvetaan vittuilemaanota porkkana pois perseestä, niin voi tulla parempi mieli.
Noniijustii, kohta me halataa jo sovinnon merkiks.Ja lehmiä ei saa haukkua, ne on hyvin suloisia elukoita :(
Oon mä joskus ollu (iästäni huolimatta) ja sen takia kiinnitin huomiota asioihin mitä ei ihmiset tajua vaikka samalla tavalla kaikki on liikenteen kanssa tekemisissä päivittäin. On mulla käytöstavat mutta ei niitä niin paljoo netissä tarvii, ku ei netissä sanotuista asioista mun mielestä pidä kenekää loukkaantua. Harvalla kuitenkaa kävis edes mielessäkää vastaavia päin naamaa sanoa. Typerä ehdottomasti ja varmaan keskenkasvunenkin. Lopusta viestistä saa käsityksen et susta saa vielä iha ok vaimon ku asenne on kohallaa.
Noniijustii, kohta me halataa jo sovinnon merkiks.