Ai sultakin on kielletty toimistolla myöhään lesiminen :D
Joo. Ei ole ensimmäinen kerta kun minut pakotetaan kotiin. Yleensä vielä silloin kun on kunnon flow päällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai sultakin on kielletty toimistolla myöhään lesiminen :D
Mikset ohita sitä rekkaa? Moottoritien ideahan on juuri se ohituskaista. Ei tarvi körötellä rekan peräs. Toista se on pienillä mutkapätkillä, ku ohi ei pääse.
ei voi, kun rekka ajaa sitä ohituskaistaa, mä kans ja sil toisel kaistal ajetaa vieläkin hitaammin..
Eli ohittaa hitaampia...
niin ja ajaa sitä ohituskaistaa 60, vaikka nopeusrajoitus on 100...
Näitkö, mitä vauhtia jono sen rekan edessä ajoi?
(Se nopeusrajoitus ei muuten ole alin sallittu nopeus. Erityisesti huonolla kelillä on ihan hyväkin ottaa vähän vauhtia pois.)
Mua nyt vaan sattuu vituttamaan kun ajetaan huomattavasti alle nopeusrajoituksen. Ja keli oli hyvä. Aika harvassa on ihmiset joita moinen ei vituta.
Burana-pierut ovat aika kuvottavan hajuisia.
Ärsyttävää hyllyttää maitoja kaupassa, tietyllä systeemillä että uudemmat taakse ja vanhemmat eteen. Sitten huomaa että asiakkaat ostaa/ottaa aina uudempia ja sitten hävikissä saa kaataa litroittain maitoja viemäristä alas.
Mikä olo? Parannutko ajoissa?
niin ja ajaa sitä ohituskaistaa 60, vaikka nopeusrajoitus on 100...
Ei millään pahalla, mutta vaikutat ensimmäistä kertaa minun silmiin osuneen pakkishistorias aikana helvetin typerältä lehmältä, joka ei ajattele asioita ihan loppuun asti.Mua nyt vaan sattuu vituttamaan kun ajetaan huomattavasti alle nopeusrajoituksen. Ja keli oli hyvä. Aika harvassa on ihmiset joita moinen ei vituta.
Semmosta se on. Myös monien muiden tollasten esim. kaljojen hyllytys on hanurista. Laitat kokonaisen lavan kerralla vahingossakun tuuppaa sen lavan johki ni siinä on jännitystä kerrakseen et kaatuuko vai ei, kerran meinas kaatuu siiderit semmoselta pikkulavalta ehdin onneks estämään tilanteen.
Hahahaah :DEi millään pahalla, mutta vaikutat ensimmäistä kertaa minun silmiin osuneen pakkishistorias aikana helvetin typerältä lehmältä, joka ei ajattele asioita ihan loppuun asti.
Hahahaah :D
ainaki nii väittävät...