Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikset ohita sitä rekkaa? Moottoritien ideahan on juuri se ohituskaista. Ei tarvi körötellä rekan peräs. Toista se on pienillä mutkapätkillä, ku ohi ei pääse.

ei voi, kun rekka ajaa sitä ohituskaistaa, mä kans ja sil toisel kaistal ajetaa vieläkin hitaammin..

Itälänsiliikenne on ihan perseestä. Sanonpahan vaan. Työt loppu 15.45, koululta pääsin lähtemään 15.50 ja kotona olin 16.40. Aivan vitun mahtavaa, omalla autolla tohon matkaan menee se 15min. Jännä. Nopeesti jotain välipalaa ja kuuden junalla treeneihin. Pääseepähän halailemaan taas. Pakkasta jo on, kuuraa niin, että maa on aavistuksen harmahtavanvalkoinen. Vielä kun saadaan se tilaamani lumi, niin tämähän muuttuu ihan elämisen arvoiseksi tämä elämä! Jessöör! AI KÄN BUUGI!

Tuli kyllä kivasti kurkkukipu just maanantaiks, tänä aamuna oli vielä pahempi ja nukuin varmaa 5 ½ tuntia viimeyönä joten tää päivä on ollut suoraan sanottuna persiistä, kun välipalatkin unohtu kotiin joutu ostaa kaupasta ja kolmen sijaan päästiinkin neljältä. Ei kiva, onneks huomenna alkaa jo vklp, nyt kun vaan pääsis tosta edellämainitusta kurkkukivusta eroon nii asiat ois hyvin.

niin ja ajaa sitä ohituskaistaa 60, vaikka nopeusrajoitus on 100...

Näitkö, mitä vauhtia jono sen rekan edessä ajoi?

(Se nopeusrajoitus ei muuten ole alin sallittu nopeus. Erityisesti huonolla kelillä on ihan hyväkin ottaa vähän vauhtia pois.)

Näitkö, mitä vauhtia jono sen rekan edessä ajoi?

(Se nopeusrajoitus ei muuten ole alin sallittu nopeus. Erityisesti huonolla kelillä on ihan hyväkin ottaa vähän vauhtia pois.)

Mua nyt vaan sattuu vituttamaan kun ajetaan huomattavasti alle nopeusrajoituksen. Ja keli oli hyvä. Aika harvassa on ihmiset joita moinen ei vituta.

Mua nyt vaan sattuu vituttamaan kun ajetaan huomattavasti alle nopeusrajoituksen. Ja keli oli hyvä. Aika harvassa on ihmiset joita moinen ei vituta.

Räntäsade ei ole hyvä keli. Toki se ei useinkaan ole syy hidastaa kuuteenkymppiin asti satasen tiellä. Tuo nyt muutenkin kuulostaa lähinnä ruuhkasta johtuvalta nopeuden alenemiselta.

Huhhuh painaapa väsymys.

Ärsyttävää hyllyttää maitoja kaupassa, tietyllä systeemillä että uudemmat taakse ja vanhemmat eteen. Sitten huomaa että asiakkaat ostaa/ottaa aina uudempia ja sitten hävikissä saa kaataa litroittain maitoja viemäristä alas.

Voiko ihanampaa olla? image.webp

Ärsyttävää hyllyttää maitoja kaupassa, tietyllä systeemillä että uudemmat taakse ja vanhemmat eteen. Sitten huomaa että asiakkaat ostaa/ottaa aina uudempia ja sitten hävikissä saa kaataa litroittain maitoja viemäristä alas.

Semmosta se on. Myös monien muiden tollasten esim. kaljojen hyllytys on hanurista. Laitat kokonaisen lavan kerralla vahingossakun tuuppaa sen lavan johki ni siinä on jännitystä kerrakseen et kaatuuko vai ei, kerran meinas kaatuu siiderit semmoselta pikkulavalta ehdin onneks estämään tilanteen.

niin ja ajaa sitä ohituskaistaa 60, vaikka nopeusrajoitus on 100...

Jos se ohittaa hitaampia ja ajaa silti 60 ni mikähän sen kiihdytyksen alotusnopeus on ollu? Luuletko että se on joku raketti ja kiihtyy miljoonan geen voimalla?

Ei millään pahalla, mutta vaikutat ensimmäistä kertaa minun silmiin osuneen pakkishistorias aikana helvetin typerältä lehmältä, joka ei ajattele asioita ihan loppuun asti.

Semmosta se on. Myös monien muiden tollasten esim. kaljojen hyllytys on hanurista. Laitat kokonaisen lavan kerralla vahingossakun tuuppaa sen lavan johki ni siinä on jännitystä kerrakseen et kaatuuko vai ei, kerran meinas kaatuu siiderit semmoselta pikkulavalta ehdin onneks estämään tilanteen.

Iteltä on kerran kaatunut kerran hävikkimaidot, onneks kaatus siellä missä hävikki pitikin tehdä niin ei tarttenut muuta kuin vetästä maidot lattiakaivoon ja vettä perään :D toikin kaljahyllytys niin tuttua. Toinen on sellaisen limsarullakon työntely, hitto jos yksikin rengas vähän ottaa estettä niin rullakko pyörii kun mikäkin :D

Back
Ylös Bottom