Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

T3:han se.

ARMS010.webp

Huomenta, Suomi. Nyt on kyllä kansaa taas pantu ilman rasvaa kun on Kevan väki kestinnyt itseään ja vieraitaan yli tuhannella eurolla per tilaisuus :face: Varmaan pitäis mennä pitsa & kalja -linjalla ja sekin mieluiten omakustanteena, niin ei tuulipuvut repeä. Vaikka oli tuossa Iltaroskan julkaisemassa listassa kyllä joitain kestejä, joiden rahoituspolitiikkaa voisi hieman tarkistaa.

Jos sitten keiteltäis kahvit ja valmistauduttais päivän aloitukseen kyykkyreeneillä.

Tentti alkaa tuossa 3 tunnin kuluttua. Mahtaa mennä hyvin kun on tullut nukuttua pyöreät nolla tuntia :rolleyes: Miten helvetissä tän unirytmin saa korjattua?

Tentti alkaa tuossa 3 tunnin kuluttua. Mahtaa mennä hyvin kun on tullut nukuttua pyöreät nolla tuntia :rolleyes: Miten helvetissä tän unirytmin saa korjattua?

Itse aikoinaan nukuin ohi kolme kertaa yhden ja saman fysiikan tentin. Siinä kävi sitten niin, että jouduin yhdellä tentillä sitten suorittamaan koko kurssin ja aihealue oli tietty turhan iso kunnolliseen preppaukseen, mutta ykkönenhän riittää!

Huomenta huomenta.

Olipa vittumaista herätä tasan 1h ennen herätystä. Tuo yksi tunti on juuri sellainen, että jos tuohon nukahtaa uudelleen, niin herätessä väsyttää pirusti, mutta kuitenkin tunti on niin ajoissa, ettei kannata noustakkaan.

Töissä sitten melko suoraan palaveriin, jossa:
tumblr_mk7pnudSlU1s5la0so1_500.gif

Mä heräilen ihan himmeisiin aikoihin ja täysin virkeänä vieläpä. Ei kuuden aamut tunnu missään kun saattaa herätä jo neljältä aivan pirteänä :D Tietysti herääminen ei oo yleensä muutenkaan ongelma vaan se pirun nouseminen sieltä lämpimien peittojen seasta. Mieluummin jäis halailemaan tyynyjä! Mutta töissä ollaan jo ja punakynä laulaa...

EIkö sinua ala väsyttämään missään vaiheessa? Minulle on usein käynyt niin, että silmät alkaa menemään väkisin lukiessa kiinni ja silloin on pakko lopettaa lukeminen, vaikka olisi kuinka jännä kirja.

Mä huomaan liian väsymyksen lukiessa siitä, että en enää tajua lukemaani. Ja nyt puhutaan siis kevyestä fiktiosta, ei mistään yleisestä suhteellisuusteoriasta :) Mutta aika usein käy niin, että kirja on niin jännä että uni syrjäytyy.

Mun nyt piti oikein käydä tarkastamassa sua varten, ettei ne kirjat ole tuosta säilytyksestä kärsineet. Ja ei, ei niille oikeastaan mitään tuolla oo tapahtunut.

Voi kiitos :) Sulla on selkeästi hyvät kaapit kun suojelevat. Mun kokemus kylppärissä pidempään olleesta kirjasta on aika toisenlainen.

Mikä on rohkeuden huippu?

- Suihkuun mennessä kävelee suoraan alle ja avaa hanan.

höhöhöhöhö

Varmaan pitäisi nukkumaan lähteä. Huomenna taas innokkaasti opiskelemaan :rolleyes:

Ei saatana kukaan voi olla niin rohkee! Pakko odottaa niin kauan, että höyry nousee. Mutta, mulla on sadesuihku mis on käsisuihku myös. Kun kääntää alaspäin aukee käsi, ylös niin sade. Käytän aina sadesuihkua. Alussa käänsin sen niin vauhdilla kiinni et aukes käsisuihku ja jäätävän kylmät veet päälle! Sekä ämmämäinen kiljaisu.

Huomenta :)
Vähän vähiin jäivät unet, mutta sainpahan jotain maalattua yön pimeinä tunteina.

Back
Ylös Bottom