Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tumma rommi ja redbul sopii mutten yllätävän hyvin yhteen. En olis uskonukkaan ihan äkkiseltää. Piti tehdä vodkan kanssa tuo juoma, mutta vahingossa kaadoin rommia. Seuraavaksi vois koittaa sitten rommikolaa. Redbull ja kola tietenkin light mallia, jotta ei tulis turhia kaloreita :D
Aika rohkeeta lähteä rakentelemaan känniä tähän aikaan tiukalla viinalla. Sulla ampuut sokat polvista ennen kuutta.

Tumma rommi menee hyvin myös pelkiltään, vaikkapa pullon suusta juotuna.
Riippuu mitä se on. Ne maustamattomat, halvat tummat on hirveetä paloöljyä. Arvokkaammat ja nää maustetut on jo joko pirun hyviä tai vähintään juotavia. Mutta peukku, hieno aika lähteä baariin :thumbs:

Muoks. Peukku siis tälle toiselle sankarille. Pirun tabletti.

Ehdin iloita liian aikaisin! Inhottavaa loskapaskakeliä räntäsateineen vain ulkona. :itku:
Kuuntelin alla olevaa biisiä, ku ajelin kotia räntäsateessa, mutta ei oikein vakavalla naamalla voinu laulaa lämmöstä repeilemättä siinä säässä. :D Tuosta biisistä tulee niin mieleen toissa kesä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harmi kun tuon epärehellisen sohvakauppiaan yritys sissimarkkinoida firmaansa poistettiin. Olisin halunnut nähdä sen vastauksen + tuo "markkinointi" olisi toiminut tarkoitustaan vastaan, kun niin räikeästi yritti kusettaa.

Mitä ihmettä, TallinkSiljan ikäraja kaikille risteilyille on nykyään 18. Mikäköhän on ollut motiivina näin radikaalille ikärajan laskulle?

tumblr_mukzx90HvW1skytaro1_400.gif

Eiku retina mini. Ne isot on liian isoja. Tää on käteensopiva.

Huhhuh, väsyttää mutta kohta duuniin :D Onneks tänään on aikataulultaan kevyt vuoro. Täytyy ajella töihin aika varovasti, kun mulla on vielä kesänakit autossa ja täälläpäin meni tänään illalla pakkasen puolelle ja vaikuttais olevan aika liukasta.

Huhhuh, väsyttää mutta kohta duuniin :D Onneks tänään on aikataulultaan kevyt vuoro. Täytyy ajella töihin aika varovasti, kun mulla on vielä kesänakit autossa ja täälläpäin meni tänään illalla pakkasen puolelle ja vaikuttais olevan aika liukasta.

Kuinkas se eilinen sujui?

Hieman kade olen. Mutta vaan hieman. Haluisen kymppituumasen uuren. Vaikka ei täs kakkoses mitää vikaa vuosienkaan jälkeen
Mäkin oon omaan kakkoseeni edelleen tosi tyytyväinen.

E. Mä oon idiootti... Tajusin vasta nyt miten pahalta toi kuulostaa :D

Back
Ylös Bottom