Miksi ei?
n+1 syytä joita en tähän avaa sekä koulutyöt. Ei nappaa. Haluan tehdä kaikkea muuta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ei?
n+1 syytä joita en tähän avaa sekä koulutyöt. Ei nappaa. Haluan tehdä kaikkea muuta!
Kamalia tollaset kouluvelvollisuudet. En tiedä miten työvelvollisuudet ois yhtään parempia, mutta ainakin niistä maksetaan jotain.
Oikeasti mun piti tulla kysymään, että onks meillä hyvä päivä tänään?![]()
Valitettavan harvoin riittävän hyvin... Nimimerkillä eilinen aika tuoreessa muistissa.Kamalia tollaset kouluvelvollisuudet. En tiedä miten työvelvollisuudet ois yhtään parempia, mutta ainakin niistä maksetaan jotain.
Niistä maksetaan jotain eikä ne ole yhtä pilipalimerkityksettömiä. Lisää kummasti motivaatiota.
Valitettavan harvoin riittävän hyvin... Nimimerkillä eilinen aika tuoreessa muistissa.
Totta helvetissä meillä on! Mä kävin jo salilla ja oon iloisesti töissä. Olin jopa niin hooceebeebee allkindsofgainz-pöljä, että otin oikein palkkarin mukaan! What is this madness?! No, toisaalta kun kaappi on pullollaan kaikenlaisia hormonijauhoja ja kämppis alkaa jo hermostua niihin, niin kai niitä voi vähän jo kuluttaa poiskin :D

Oikeasti mun piti tulla kysymään, että onks meillä hyvä päivä tänään?![]()

Huomenta
Tampereella taitaa olla vedessä tai ilmassa jotain saasteita, koska täällä oleminen aiheuttaa usein väsymystä ja päänsärkyä...
Ehkä tämä maailma ei olekaan niin paha kuin miltä vielä aikaisemmin viikolla tuntui![]()
Oho! :hyvä:
Mystery solved! :DOlen huomannut ihan saman. Ilmankos kaikki täällä murisee kun on pää aina kipee.
Haluan mennä katsomaan 'viimeinen rakkaus' elokuvan! Vaikuttaa aivan fantastisen ällöromanttiselta :haart:
Sinä oot kyllä ihan sekasin menny koko akka! :D Mulla ois kyl vapaalippu leffaan. Mennääks pitää toisiamme kädestä?