Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikeasti mun piti tulla kysymään, että onks meillä hyvä päivä tänään? :hyper:

Totta helvetissä meillä on! Mä kävin jo salilla ja oon iloisesti töissä. Olin jopa niin hooceebeebee allkindsofgainz-pöljä, että otin oikein palkkarin mukaan! What is this madness?! No, toisaalta kun kaappi on pullollaan kaikenlaisia hormonijauhoja ja kämppis alkaa jo hermostua niihin, niin kai niitä voi vähän jo kuluttaa poiskin :D

Niistä maksetaan jotain eikä ne ole yhtä pilipalimerkityksettömiä. Lisää kummasti motivaatiota.

That's true.

Valitettavan harvoin riittävän hyvin... Nimimerkillä eilinen aika tuoreessa muistissa.

No ei kai niistä töistä koskaan makseta tarpeeks. En tiedä ketään, joka olis palkkaansa tyytyväinen. Aion olla nyt ällöpositiivinen ja sanoa, että oon kuitenkin tyytyväinen, että mulla on ylipäänsä työpaikka. Vituttais aika paljon rankemmin, jos ei ois.

- - - Updated - - -

Totta helvetissä meillä on! Mä kävin jo salilla ja oon iloisesti töissä. Olin jopa niin hooceebeebee allkindsofgainz-pöljä, että otin oikein palkkarin mukaan! What is this madness?! No, toisaalta kun kaappi on pullollaan kaikenlaisia hormonijauhoja ja kämppis alkaa jo hermostua niihin, niin kai niitä voi vähän jo kuluttaa poiskin :D

Hei hooceebeebeepöljäke! Hyvä sinä!! Mä fiilistelen tässä onnellisena, että tänään vihdoin ja viimein pääsee sairastelun jälkeen jumpalle. Oi mikä onni ja autuus :haart: Ehkä tämä maailma ei olekaan niin paha kuin miltä vielä aikaisemmin viikolla tuntui :)

Olen huomannut ihan saman. Ilmankos kaikki täällä murisee kun on pää aina kipee.
Mystery solved! :D
(Ite oon kyllä törmänny täällä aika vähän muriseviin ihmisiin. Ehkä oon huomaamattani yksi heistä enkä siksi noteeraa! :face: )

Huomenta! Näytti jo, että yöunet jää vajaiksi, mutta hyvinhän loppujen lopuksi tuli tänne asti nukuttua ja 8 tuntia plakkariin. :D Eilen tuli kunnolla lumet maahan, jospa ne jäisi jo pysyviksi!

Tulis tänne paskalle pk-seudullekin sitä lunta. Aion tehdä virallisen tilauksen. Nyt niitä karitsoja sitten uhrialttarille, perkele. Minä haluan lunta! Vaihtoehtoisesti vittuun täältä etelästä.

Tumma rommi ja redbul sopii mutten yllätävän hyvin yhteen. En olis uskonukkaan ihan äkkiseltää. Piti tehdä vodkan kanssa tuo juoma, mutta vahingossa kaadoin rommia. Seuraavaksi vois koittaa sitten rommikolaa. Redbull ja kola tietenkin light mallia, jotta ei tulis turhia kaloreita :D

Pakko avautua ku rupesi vituttamaan. Ostin kovalla rahalla pari pirkan j-lihaa 600g pakkausta. Rupesin laittamaan ruokaa ja kattelin, että jumalauta sitä on vähän. Päätin sit punnita toisen paketin ni eihän sitä ollu, ku 400g sitä lihaa siellä. :curs:

Ehdin iloita liian aikaisin! Inhottavaa loskapaskakeliä räntäsateineen vain ulkona. :itku:

Back
Ylös Bottom