Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^Jep. Ei tässä oikein muu auta. Tai auttaa, mutten tiedä onko ne yhtään parempia vaihtoehtoja. Sitä paitsi tähän alkaa jo tottua :D

Huo-men-ta! On-nen-pyö-rä! Nousin vähä aikasemmin jotta ehtii puntille ennen töitä. Säkrifaisseja tehtävä, ettei perse katoa ja reidet kutistu.

Tuohon riittää, että syö vain riittävästi liikaa. Itse olen suosinut kyseistä metodia.

Ei toimi mulla kun en saa syötyä tarpeeksi. Aikanaan aloitin salilla käymään just sen takia että vain lihasmassaa lisäämällä onnistuin saamaan lisää painoa. Alko hermostuttaa se painotarkkailussa ravaaminen, en ollu ns. käyrällä. Sitä paitsi jää farkut isoiksi ja löysiksi kun lihas katoaa persposkista :D

Ei kissoista saa tehdä kintaita.

Tuosta saa. Se on niin pirullinen ämmä ja tuo pelkästään huonoa onnea, että joutaakin kintaiksi.

No ihana se oikeasti on, kunhan siihen ei koske eikä ota sitä syliin. Eikä katso sen päälle tai jätä vahingossa sisälle yöksi. Niin joo ja vieressäkään ei saa kävellä.

Huomenta :)
Tampereella taitaa olla vedessä tai ilmassa jotain saasteita, koska täällä oleminen aiheuttaa usein väsymystä ja päänsärkyä...

Huomenta.

11h yöunet revähti. Luulin heränneeni jo yhdessä välissä, koska kävelin kämpän parvekkeelle. Tiesin kuitenkin että olen unessa vielä, koska parveke oli muutettu viherkatoksi, ja aika paljon saa minun kanssa neuvotella, ennen kuin sellainen tehdään.

Tuosta saa. Se on niin pirullinen ämmä ja tuo pelkästään huonoa onnea, että joutaakin kintaiksi.

No ihana se oikeasti on, kunhan siihen ei koske eikä ota sitä syliin. Eikä katso sen päälle tai jätä vahingossa sisälle yöksi. Niin joo ja vieressäkään ei saa kävellä.

Haha :lol2: Onko mun edesmennyt kissa inkarnoitunut sun kattiin? Väri ainakin täsmäis :D

- - - Updated - - -

Oikeasti mun piti tulla kysymään, että onks meillä hyvä päivä tänään? :hyper:

Back
Ylös Bottom