pIMPpi se vaan painaa duunia päivästä toiseen. Jotenkin kovin tuttu tunne. Tsemppiä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huo-men-ta! On-nen-pyö-rä! Nousin vähä aikasemmin jotta ehtii puntille ennen töitä. Säkrifaisseja tehtävä, ettei perse katoa ja reidet kutistu.
Tuohon riittää, että syö vain riittävästi liikaa. Itse olen suosinut kyseistä metodia.
Loistavaa lauantaita! Kissa kävi kusella uudessa käsilaukussa ja kohta mulla on uudet nätit mustat kintaat.
Loistavaa lauantaita! Kissa kävi kusella uudessa käsilaukussa ja kohta mulla on uudet nätit mustat kintaat.
Pistät sen käsilaukun hyötykäyttöön?
Siitä sais kyllä ihan hyvän vuorin kissakintaisiin...
Ei kissoista saa tehdä kintaita.
Huomenta
Tampereella taitaa olla vedessä tai ilmassa jotain saasteita, koska täällä oleminen aiheuttaa usein väsymystä ja päänsärkyä...
Tuosta saa. Se on niin pirullinen ämmä ja tuo pelkästään huonoa onnea, että joutaakin kintaiksi.
No ihana se oikeasti on, kunhan siihen ei koske eikä ota sitä syliin. Eikä katso sen päälle tai jätä vahingossa sisälle yöksi. Niin joo ja vieressäkään ei saa kävellä.

Ei ole. :jahas: