Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna ois jotain pikkujoulun tynkää, saas nähä mihin sitä taas joutuu.
No helevetti, tahot jonku daamin mukkaas. Vaikka tuolta sinkkuketjusta.Mulla on huomenna tylsät pikkujoulut, ku tiedän jo etukäteen mihin ajaudun. Aika FA mallia, ku olen ainoa osallistuja, ketään muuta ei huvittanu lähtee. höhö
Ota taksi. Täällä baarilla on juomatonta viinaa. Mä tarjoon ekan.Semmonen jännä olo. Että tekis mieli juopotella.
Ota taksi. Täällä baarilla on juomatonta viinaa. Mä tarjoon ekan.
selkätreeni tehty..ylätalja+alatalja.com
repikää siitä huumoria bodymunkit..kaks liikettä..isoilla painoilla vihasia kaseja ja loppuun yks pidempi sarja pikkupainolla
Vähä on pitkä matka taksilla tulla... Sitä paitsi, aamulla töihin. Ja ennen töitä aattelin olla reipas ja mennä puntille kun en kerran lajitreeneihin pääse.
Itekki tein selekee.. Nyt tuntuu siltä että pakko ottaa joku satujumppaviikko tai kokonaan lepoviikko. Rupee tuntumaan, että nyt on kroppa aika väsyny.
No sehän riittää, jos kovaa tekee. Mä tein rack-vetoja tempausotteella viime selkätreenissä, se jää taas pysyvästi ohjelmaan kun tuntu niin pirun hyvältä ja epäkkäät tarvii lihhoo.selkätreeni tehty..ylätalja+alatalja.com
repikää siitä huumoria bodymunkit..kaks liikettä..isoilla painoilla vihasia kaseja ja loppuun yks pidempi sarja pikkupainolla
Mave polvista leveällä otteella, kädet muodostaa n.90 asteen kulman. Ja se tehdään rackissa, koska se on mukavampi vetää pinnoilta.Mikä on tempausote räk vedossa? Tiedän kyllä kuinka käteni laitan ku tempaisen massiiviset naisten painot ylös, mutta mikä ristus se tommoses häkis on?
Nimim. tietämätön gains doms setä.
Vähä on pitkä matka taksilla tulla... Sitä paitsi, aamulla töihin. Ja ennen töitä aattelin olla reipas ja mennä puntille kun en kerran lajitreeneihin pääse.
selkätreeni tehty..ylätalja+alatalja.com
Itekki tein selekee.. Nyt tuntuu siltä että pakko ottaa joku satujumppaviikko tai kokonaan lepoviikko. Rupee tuntumaan, että nyt on kroppa aika väsyny.
No sehän riittää, jos kovaa tekee. Mä tein rack-vetoja tempausotteella viime selkätreenissä, se jää taas pysyvästi ohjelmaan kun tuntu niin pirun hyvältä ja epäkkäät tarvii lihhoo.
Mä tein pitsaa