Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etkö meinaa pakarasta nauttia ollenkaan? Ja parastahan joulussa on nukkuminen.

Huomenna ois jotain pikkujoulun tynkää, saas nähä mihin sitä taas joutuu.

Mulla on huomenna tylsät pikkujoulut, ku tiedän jo etukäteen mihin ajaudun. Aika FA mallia, ku olen ainoa osallistuja, ketään muuta ei huvittanu lähtee. höhö

Mulla on huomenna tylsät pikkujoulut, ku tiedän jo etukäteen mihin ajaudun. Aika FA mallia, ku olen ainoa osallistuja, ketään muuta ei huvittanu lähtee. höhö
No helevetti, tahot jonku daamin mukkaas. Vaikka tuolta sinkkuketjusta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ääää. Menen yksin, saa olla ja viilistella omaan rauhalliseen tahtiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
selkätreeni tehty..ylätalja+alatalja.com

repikää siitä huumoria bodymunkit..kaks liikettä..isoilla painoilla vihasia kaseja ja loppuun yks pidempi sarja pikkupainolla

Itekki tein selekee.. Nyt tuntuu siltä että pakko ottaa joku satujumppaviikko tai kokonaan lepoviikko. Rupee tuntumaan, että nyt on kroppa aika väsyny.

Vähä on pitkä matka taksilla tulla... Sitä paitsi, aamulla töihin. Ja ennen töitä aattelin olla reipas ja mennä puntille kun en kerran lajitreeneihin pääse.

Ota sicci kuskiksi, tehkää roudtrip.

Itekki tein selekee.. Nyt tuntuu siltä että pakko ottaa joku satujumppaviikko tai kokonaan lepoviikko. Rupee tuntumaan, että nyt on kroppa aika väsyny.

Nuku!

repikää siitä huumoria bodymunkit..kaks liikettä..isoilla painoilla vihasia kaseja ja loppuun yks pidempi sarja pikkupainolla
No sehän riittää, jos kovaa tekee. Mä tein rack-vetoja tempausotteella viime selkätreenissä, se jää taas pysyvästi ohjelmaan kun tuntu niin pirun hyvältä ja epäkkäät tarvii lihhoo.

Mikä on tempausote räk vedossa? Tiedän kyllä kuinka käteni laitan ku tempaisen massiiviset naisten painot ylös, mutta mikä ristus se tommoses häkis on?

Nimim. tietämätön gains doms setä.

Mikä on tempausote räk vedossa? Tiedän kyllä kuinka käteni laitan ku tempaisen massiiviset naisten painot ylös, mutta mikä ristus se tommoses häkis on?

Nimim. tietämätön gains doms setä.
Mave polvista leveällä otteella, kädet muodostaa n.90 asteen kulman. Ja se tehdään rackissa, koska se on mukavampi vetää pinnoilta.

No sehän riittää, jos kovaa tekee. Mä tein rack-vetoja tempausotteella viime selkätreenissä, se jää taas pysyvästi ohjelmaan kun tuntu niin pirun hyvältä ja epäkkäät tarvii lihhoo.

Mä tein pitsaa

Back
Ylös Bottom