Layla
Nakusamurai
OnnittelutHuomenia vaan, taas vuosi lisää mittariin. Ja huomenna onkin perjantai.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OnnittelutHuomenia vaan, taas vuosi lisää mittariin. Ja huomenna onkin perjantai.

Täälläkin kekkuloi. Vieläkin. Aaaaaargh, ei kiva! Koska luonnollisesti kuolen ilman Tapatalkia. Vaikka netitsekin pääsee lukeen.Sama vika. Ja mitä ohjeista ymmärsin, niin liittyy enemmän Pakkotoiston admin-juttuihin, kun valitti jotain xml-versiosta ja sen vaihdosta foorumille. Iskee vielä ahdistus, kun ei pääse Tapatalkilla lukemaan odotellessa jotain töissä.
Jos saunoo paljon, kumpi on parempi, kertalämmitteinen vai jatkuvalämmitteinen kiuas?
Aika hakattu olo, ylirasitus lähenee.
Aika hakattu olo, ylirasitus lähenee. Vielä pari päivää ja sitten lepiä.
Mulla se alkaa huonontaa unensaantia, ja kun nukahtaa niin uni on katkonaista ja näläntunne heikkenee. Sitte ku ottaa muutaman päivän lepiä niin palaa normaaliks.Mistä muuten tietää, että ylirasitus lähenee?
Ei ruokahalussa, mä voin kyllä syödä, mutta näläntunne mulla melkeen katoaa. Olin joskus 2011 keväällä vahingossa melkeen vuorokauden syömättä kun ei ollu nälkä. Se taas vetää pidemmän päälle aineenvaihduntaa tukkoon kun ei tuu syötyä ja taas ollaan vähän pidemmällä ylirasituksessa. Yksilökohtasta kai tääki on.Eikö sen noista juuri tunne. Uni alkaa olemaan huonolaatuista ja on jatkuvasti sellainen väsynyt olo, vaikkei sen suurempaa syytä pitäisi olla. Mä en ole ruokahalussa huomannut sen suurempaa muutosta, mutta muuten sen huomaa tossa vireystilassa selkeästi.
Ei pystyny kuvaamaa. Jeesus, ens viikolla teen kyllä kevyemmin.
Ihmettelen miten joku voi pitää jalkojen treenaamisesta, siinä on koko ajan kuoleman partaalla. Eikä oo ruokahalua moneen tuntiin.

Joo, vaikea sanoa. Ehkä se nälän tunne hukkuu siihen muutenkin nuutuneeseen oloon. Mutta mä kun saan jonkun himotreenijakson päälle, niin yleensä tulee jo lähtökohtaisesti syötyä liian vähän. Ja sit ihmetellään, että miksei muka kulje. Tätä pitäs varmaan vähän rukata jatkoa ajatellen.Ei ruokahalussa, mä voin kyllä syödä, mutta näläntunne mulla melkeen katoaa. Olin joskus 2011 keväällä vahingossa melkeen vuorokauden syömättä kun ei ollu nälkä. Se taas vetää pidemmän päälle aineenvaihduntaa tukkoon kun ei tuu syötyä ja taas ollaan vähän pidemmällä ylirasituksessa. Yksilökohtasta kai tääki on.
Jalkojen treenaus on just parasta! Tosin seuraavana päivänä on niin väsynyt ettei salille mitään asiaa ja uni ei meinannut tulla illalla.
Niimpä, ei ihminen kivusta ihan tuosta vaan nauti. Ehkä ei silloin näissä "treeneissä" mennä niin pitkälle?![]()
Mä kehitin pohkeille semmosen systeemin, jossa pikkuhiljaa nostetaan työmäärää viikkoa kohti, ja lopussa ne saa lepoa 48h treenien välillä. Josko mentäis yli 50cm ens vuonna, kehtais pidellä lyhyitä housuja. Joka toinen treeni volyymia ja joka toinen voimalla lyhyitä sarjoja. Kuulemma niille pitäis pitkiä tehdä, mutta rikotaan välillä sääntöjä.Mä oon ihan paskana monta päivää. Ja sitten kun tokenen tehdäänkin takareidet, sitten on taas kohta pumppipäivä etu ja takareisille.
Kyllä jalkoja 3x viikossa, 7cm on noi turvonnu tässä vuoden mittaan.
Mulla se alkaa huonontaa unensaantia, ja kun nukahtaa niin uni on katkonaista ja näläntunne heikkenee. Sitte ku ottaa muutaman päivän lepiä niin palaa normaaliks.