Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama vika. Ja mitä ohjeista ymmärsin, niin liittyy enemmän Pakkotoiston admin-juttuihin, kun valitti jotain xml-versiosta ja sen vaihdosta foorumille. Iskee vielä ahdistus, kun ei pääse Tapatalkilla lukemaan odotellessa jotain töissä.
Täälläkin kekkuloi. Vieläkin. Aaaaaargh, ei kiva! Koska luonnollisesti kuolen ilman Tapatalkia. Vaikka netitsekin pääsee lukeen.

Nii!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikö sen noista juuri tunne. Uni alkaa olemaan huonolaatuista ja on jatkuvasti sellainen väsynyt olo, vaikkei sen suurempaa syytä pitäisi olla. Mä en ole ruokahalussa huomannut sen suurempaa muutosta, mutta muuten sen huomaa tossa vireystilassa selkeästi.

Eikö sen noista juuri tunne. Uni alkaa olemaan huonolaatuista ja on jatkuvasti sellainen väsynyt olo, vaikkei sen suurempaa syytä pitäisi olla. Mä en ole ruokahalussa huomannut sen suurempaa muutosta, mutta muuten sen huomaa tossa vireystilassa selkeästi.
Ei ruokahalussa, mä voin kyllä syödä, mutta näläntunne mulla melkeen katoaa. Olin joskus 2011 keväällä vahingossa melkeen vuorokauden syömättä kun ei ollu nälkä. Se taas vetää pidemmän päälle aineenvaihduntaa tukkoon kun ei tuu syötyä ja taas ollaan vähän pidemmällä ylirasituksessa. Yksilökohtasta kai tääki on.

Ei pystyny kuvaamaa. Jeesus, ens viikolla teen kyllä kevyemmin.

Ihmettelen miten joku voi pitää jalkojen treenaamisesta, siinä on koko ajan kuoleman partaalla. Eikä oo ruokahalua moneen tuntiin.

Jalkojen treenaus on just parasta! Tosin seuraavana päivänä on niin väsynyt ettei salille mitään asiaa ja uni ei meinannut tulla illalla.

Ei pystyny kuvaamaa. Jeesus, ens viikolla teen kyllä kevyemmin.

Ihmettelen miten joku voi pitää jalkojen treenaamisesta, siinä on koko ajan kuoleman partaalla. Eikä oo ruokahalua moneen tuntiin.

Niimpä, ei ihminen kivusta ihan tuosta vaan nauti. Ehkä ei silloin näissä "treeneissä" mennä niin pitkälle? :rolleyes:

Ei ruokahalussa, mä voin kyllä syödä, mutta näläntunne mulla melkeen katoaa. Olin joskus 2011 keväällä vahingossa melkeen vuorokauden syömättä kun ei ollu nälkä. Se taas vetää pidemmän päälle aineenvaihduntaa tukkoon kun ei tuu syötyä ja taas ollaan vähän pidemmällä ylirasituksessa. Yksilökohtasta kai tääki on.
Joo, vaikea sanoa. Ehkä se nälän tunne hukkuu siihen muutenkin nuutuneeseen oloon. Mutta mä kun saan jonkun himotreenijakson päälle, niin yleensä tulee jo lähtökohtaisesti syötyä liian vähän. Ja sit ihmetellään, että miksei muka kulje. Tätä pitäs varmaan vähän rukata jatkoa ajatellen.

Jalkojen treenaus on just parasta! Tosin seuraavana päivänä on niin väsynyt ettei salille mitään asiaa ja uni ei meinannut tulla illalla.

Mä oon ihan paskana monta päivää. Ja sitten kun tokenen tehdäänkin takareidet, sitten on taas kohta pumppipäivä etu ja takareisille.

Kyllä jalkoja 3x viikossa, 7cm on noi turvonnu tässä vuoden mittaan.

Niimpä, ei ihminen kivusta ihan tuosta vaan nauti. Ehkä ei silloin näissä "treeneissä" mennä niin pitkälle? :rolleyes:

Mulle annettiin vuosi sit ohjeet, kovennat joka treenissä ja teet kaiken paremmin. No vuosi on tehty viikosta toiseen treenit paremmin ja kovempaa. Ei välttämättä lisää kiloja mutta enempi intensiteettiä, välillä on päiviä ettei pysty eikä kykene. Tulee pumppi jo yhdestä sarjasta semmonen tai on jokin paikka kipeenä niin teen vähän sinnepäin.

Mä oon ihan paskana monta päivää. Ja sitten kun tokenen tehdäänkin takareidet, sitten on taas kohta pumppipäivä etu ja takareisille.

Kyllä jalkoja 3x viikossa, 7cm on noi turvonnu tässä vuoden mittaan.
Mä kehitin pohkeille semmosen systeemin, jossa pikkuhiljaa nostetaan työmäärää viikkoa kohti, ja lopussa ne saa lepoa 48h treenien välillä. Josko mentäis yli 50cm ens vuonna, kehtais pidellä lyhyitä housuja. Joka toinen treeni volyymia ja joka toinen voimalla lyhyitä sarjoja. Kuulemma niille pitäis pitkiä tehdä, mutta rikotaan välillä sääntöjä.

Mulla se alkaa huonontaa unensaantia, ja kun nukahtaa niin uni on katkonaista ja näläntunne heikkenee. Sitte ku ottaa muutaman päivän lepiä niin palaa normaaliks.

No nuo ongelmat ovat minulle täysin tuntemattomia. Ainakin ruoka maistuu silloin tällöin. Viime kesänä oli kyllä hieman vaikeuksia unen suhteen. Mutta minä en oikein usko noihin ylirasituksiin ja ylikuntoihin, ehkä jonkinlaista alipalautumista on silloin tällöin.

Back
Ylös Bottom