Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se olisi taas parin blondivitsin paikka, koska kassaneiti veloitti euron liian vähän. Toisella kassalla olisi varmaan joutunut maksamaan täyden hinnan, kun oli brunette neiti.

Mitä kannattaa tehä ylensyöneelle mäyräkoiralle?
G6 ja -500kckal.

- - - Updated - - -

Kyllä se olisi taas parin blondivitsin paikka, koska kassaneiti veloitti euron liian vähän. Toisella kassalla olisi varmaan joutunut maksamaan täyden hinnan, kun oli brunette neiti.
Mulle on annettu kassalta Turkin liiroja eurojen sijaan. Oli ihan kahden euron kolikon näköinen ja kokoinen, ainostaan ne värit oli erilaiset kun euroissa on ulompi rengas hopeinen ja sisempi kultaa, niin tossa oli just toisinpäin.

Mulla ois sihteerin paikka auki.

Olen kyllä tyhmä, laiska ja saamaton, mutta valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa. Samasta sihteeriopistosta kuin Mika1979n sihteeri, laitan kuvan mukaan.

6a00e54ef693b988340120a67919e9970b-800wi.webp

Joo kai se on sossujonoon lähettävä, että saa jostain rahaa. Työkkäri on kyllä niin saatanasta ku olla voi! Alkaa jo vituttamaan nuo 5kk karenssit, joita näyttää tulevan vähän väliä, eikä ikinä saa mitään työmarkkinatukee. Vittu että on vaikeeta lukion käyneellä ihmisellä ku ei oo koulupaikkaa tai työtä, eikä mistään saa mitään tukiakaan..

Olen kyllä tyhmä, laiska ja saamaton, mutta valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa. Samasta sihteeriopistosta kuin Mika1979n sihteeri, laitan kuvan mukaan.

katso liitettä 108353

Heh, joo hauska sattuma, kun sä oot näköjään sama nainen, joka myös lähetti hakemuksen meille silloin kun sihteeriä hain. Sulla ei ainakaan silloin ollut vielä riittävää excel-osaamista..? joten siksi valittiin tämä nykyinen jonka kuvan tossa tosiaan jo laitoinkin. Harmittavan lähelle jäi, kun muuten olitte ihan tasapuoliset hakijat..

Voi harmin paikka! Enkö tosiaan laittanut hakemukseen olevani valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa, siis mitä tahansa.. *wink wink*

Voi harmin paikka! Enkö tosiaan laittanut hakemukseen olevani valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa, siis mitä tahansa.. *wink wink*

Joo, kyllähän sulla oli maininta, että olet todella halukas saamaan paikan ja valmis koeajalla myös osoittamaan halukkuutesi. Sekä olet lojaali ja teet kaikki annetut tehtävät mitä käsketään yms. Ja onhan sinulla MBA-tutkinto Lontoossa viettämältäsi ajalta ja tällä meidän sihteerillämme peruskoulun 8. luokan atk-kurssi. Mutta niin kun sanoin, valintapäätös hankala, mutta se excelin osaaminen on tosiaan meille ehdottoman tärkeä. Kun kuitenkin kerran vuodessa sihteerin on osattava tehdä lista joululahjan saavista asiakkaista sillä. Emmekä luonnollisestikaan halunneet, että meitä syytettäisiin väärin perustein (esim. ulkoiset seikat) tehdystä rekrytoinnista. Koska sehän tässä tapauksessa siitä olisi seurannut, jos sinut olisimme palkanneet.

Ymmärrän, kyllähän nää mun daisarit ja beba on aika mielettömät. Pitää nyt vaan toivoa että JohnyVn sihteerin paikka olisi vielä avoinna.

Tiedoksi JohnyV:lle kun paikka minulle lohkeaa niin lohkaisen sinulle paikkaani, jos tiedät mitä tarkoitan..

Opetin tänään Ksiinaa bodaamaan, takareisiä ja persettä lähinnä. Kai se jotain oppi, vaikka mä en ookkaan mikään loistava opettaja.

Minussa on varmaan jotain vialla, kun tästä tuli heti mieleen Vanhanliiton KoulutusViisaudet saksanseisojille tyyliin: "Jos se ei tottele, lyö sitä airolla. Jos ei sittekään tottele, lyö veneellä."

:D

Jumalauta, että nää vanhat nintendomusat oli kovia. Tästäkin saisi niin maukkaan hevicoverin, että jos joku ei tee, niin minä kohta teen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minussa on varmaan jotain vialla, kun tästä tuli heti mieleen Vanhanliiton KoulutusViisaudet saksanseisojille tyyliin: "Jos se ei tottele, lyö sitä airolla. Jos ei sittekään tottele, lyö veneellä."

:D
Hohohoho :D Pidetään mielessä. Kyllä tää on ihan hyvä oppimaan, pääsi jyvälle monista jutuista melkein heti.

Ymmärrän, kyllähän nää mun daisarit ja beba on aika mielettömät. Pitää nyt vaan toivoa että JohnyVn sihteerin paikka olisi vielä avoinna.

Tiedoksi JohnyV:lle kun paikka minulle lohkeaa niin lohkaisen sinulle paikkaani, jos tiedät mitä tarkoitan..

Meni silmät kieroon tuosta sun kuvasta ja migreeni iski - ensimmäistä kertaa elämässä. Voi olla että minussa ei ole tarpeeksi miestä eikun esimiestä sinulle, saatan joutua tyytymään johonkin epäpätevämpään.

Älä tee sitä virhettä. Tulee pian paha mieli kun todellisuus ei olekkaan sitä mitä muistot kertoo.
Ei kai ne siitä mihinkään oo muuttunut. En ole oikeastaan edes pelannut juurikaan mitään niiden aikojen jälkeen. Ei ne edes olleet kovin pahan näköisiä, mitä jotain videoita eilen vilkaisin, vaikka aika onkin ajanut aika reippaasti ohi grafiikan suhteen.

Nua näppärästi pääsin pois sairaalasta! Eikä menny ees kahta viikkoa -.- Aamupaino enne reissua oli about 64kg ja äsken puntarilla lukemat 58,8... Reisistä lähteny 4cm :)

Back
Ylös Bottom