Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
G6 ja -500kckal.Mitä kannattaa tehä ylensyöneelle mäyräkoiralle?
Mulle on annettu kassalta Turkin liiroja eurojen sijaan. Oli ihan kahden euron kolikon näköinen ja kokoinen, ainostaan ne värit oli erilaiset kun euroissa on ulompi rengas hopeinen ja sisempi kultaa, niin tossa oli just toisinpäin.Kyllä se olisi taas parin blondivitsin paikka, koska kassaneiti veloitti euron liian vähän. Toisella kassalla olisi varmaan joutunut maksamaan täyden hinnan, kun oli brunette neiti.
Olen kyllä tyhmä, laiska ja saamaton, mutta valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa. Samasta sihteeriopistosta kuin Mika1979n sihteeri, laitan kuvan mukaan.
katso liitettä 108353
Voi harmin paikka! Enkö tosiaan laittanut hakemukseen olevani valmis tekemään paikan eteen mitä tahansa, siis mitä tahansa.. *wink wink*
Opetin tänään Ksiinaa bodaamaan, takareisiä ja persettä lähinnä. Kai se jotain oppi, vaikka mä en ookkaan mikään loistava opettaja.
Mä oon jo viittä vaille kaivamassa tota vanhaa konsolia naftaliinista ja testaamassa, että vieläkö toimii.
Hohohoho :D Pidetään mielessä. Kyllä tää on ihan hyvä oppimaan, pääsi jyvälle monista jutuista melkein heti.Minussa on varmaan jotain vialla, kun tästä tuli heti mieleen Vanhanliiton KoulutusViisaudet saksanseisojille tyyliin: "Jos se ei tottele, lyö sitä airolla. Jos ei sittekään tottele, lyö veneellä."
:D
Ymmärrän, kyllähän nää mun daisarit ja beba on aika mielettömät. Pitää nyt vaan toivoa että JohnyVn sihteerin paikka olisi vielä avoinna.
Tiedoksi JohnyV:lle kun paikka minulle lohkeaa niin lohkaisen sinulle paikkaani, jos tiedät mitä tarkoitan..
Ei kai ne siitä mihinkään oo muuttunut. En ole oikeastaan edes pelannut juurikaan mitään niiden aikojen jälkeen. Ei ne edes olleet kovin pahan näköisiä, mitä jotain videoita eilen vilkaisin, vaikka aika onkin ajanut aika reippaasti ohi grafiikan suhteen.Älä tee sitä virhettä. Tulee pian paha mieli kun todellisuus ei olekkaan sitä mitä muistot kertoo.