Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin oudointa unta vähään aikaan. Oltiin jossakin pakkiksen pikkujouluissa, jossa oli oikeasti aivan saatanasti porukkaa, varmaan kaikki pakkiksen käyttäjät. Kiertelin siellä ja kyselin kaikilta, että mitä nappia pitää painaa, jotta voin vetää kitarasoolon? Sitten aikani kyseltyäni joku herrasmies kerto, että pitää painaa ylös ja alas. Sitten aloin taukoamatta rämpyttään sillä kitaralla ja lensin ulos :( Kohta olinkin menossa takasin, mutta piti keksiä miten ohittaa portsarit. Jotain semmosta viemäriverkostoa pitkin loppujen lopuks kävelin. Tuohon loppuu muisti unen kulusta, mutta aamulla oli kyllä vähän tämmönen fiilis:

Is_this_real_life.webp

Huomenta.

IMP:lle terveisiä, täällä sorvi pyörii jo, koska matkat lentokentälle lasketaan työaikaan. :dance:

Haha. Huomenta.

Niin on pyörinyt täälläkin jo 15 minuuttia. Onkohan mun sähköpostiohjelma hajonnut, kun ei ole pariin päivään tullut mailin mailia talon ulkopuolelta. Enpä niitä kyllä kaipaakkaan.

Haha. Huomenta.

Niin on pyörinyt täälläkin jo 15 minuuttia. Onkohan mun sähköpostiohjelma hajonnut, kun ei ole pariin päivään tullut mailin mailia talon ulkopuolelta. Enpä niitä kyllä kaipaakkaan.

Eino myrsky on nussinu sun sähköpostit. Mun perjantaina lähettämä kuvaviesti meni eilen illalla perille. Tuhma eino.

Huomenta kaikille :)

Huomenta, pitäis varmaan opetella nukkumaan enemmänku 5,5 tuntia.
Mua ärsytti aamulla ihan sikana: väsytti aivan yhtä paljon 8h unien jälkeen kun mitä on väsyttäny 4 tai 5 tunnin jäljiltä. :jahas:

Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.

- - - Updated - - -

Viime yönä 9h, tosin möröt jahtas yöllä joten havahduin katsomaan kelloa suunnilleen tunnin välein.

Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.

- - - Updated - - -

Viime yönä 9h, tosin möröt jahtas yöllä joten havahduin katsomaan kelloa suunnilleen tunnin välein.
Joo ei. Kyllä ihminen on parhaillaan 9-10h unen jälkeen. Tai minä ainakin.

Vuodesta -99 tähän päivään keskiarvo lienee jossain 5 tunnin tietämillä, mutta voipi olla että naama näyttäis freesimmältä ja hiuksia ois enemmän päässä jos se ois vaikka 6 tuntia, mut ehkä vielä joskus tulevaisuudessa..

Back
Ylös Bottom