Just näin. Tupladuunit, kokeiden tarkistus ja yhden kokeen valmistelu. Voiiiii svidduperkele...
Katse. Kukka. Mmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin. Tupladuunit, kokeiden tarkistus ja yhden kokeen valmistelu. Voiiiii svidduperkele...

Huomenta.
IMP:lle terveisiä, täällä sorvi pyörii jo, koska matkat lentokentälle lasketaan työaikaan. :dance:
Haha. Huomenta.
Niin on pyörinyt täälläkin jo 15 minuuttia. Onkohan mun sähköpostiohjelma hajonnut, kun ei ole pariin päivään tullut mailin mailia talon ulkopuolelta. Enpä niitä kyllä kaipaakkaan.

Mua ärsytti aamulla ihan sikana: väsytti aivan yhtä paljon 8h unien jälkeen kun mitä on väsyttäny 4 tai 5 tunnin jäljiltä. :jahas:Huomenta, pitäis varmaan opetella nukkumaan enemmänku 5,5 tuntia.
Joo ei. Kyllä ihminen on parhaillaan 9-10h unen jälkeen. Tai minä ainakin.Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.
- - - Updated - - -
Viime yönä 9h, tosin möröt jahtas yöllä joten havahduin katsomaan kelloa suunnilleen tunnin välein.
Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.