Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt mä nään ikuisesti joulutortut hakaristeinä ja ässä kekseistäkin saa näppärästi ss.

Ei juma muun pää halkiaa, oli pakko vetästä buranaa naamariin huhhuh... sais luvan helpottaa pitäis vielä yrittää keskittyä tänää.

Heittotähtitorttu lienee liian vanha ja laimea termi käytettäväksi?
On muuten onni asua alle 200m päässä lidlistä. Oli helvetin hyvää settiä, kun osti paketin suklaakeksejä ja -jäätelöä ja veteli sekaisin.

mässyvihje!!! piparkakkutaikina, suoraan pakkasesta vaan syöntiin, se on niin rasvasta ettei se oo silleen "KLANG KLANG" kovaa vaan jääkylmää ja jähmeetä taipusaa levyy :kuola: entinen meikäläinen söi monesti yön tunteina koko paketin taikinaa regeen kuuntelun lomassa :nolo::face:

Aiheutti kevyttä spontaania repeilyä, kun uutiseen törmäsin, kaikkea sitä keksitäänkin :) Mutta hei, ekat joululahjat ostettu ja paketoitu, ou jee!

Sama viikonloppuna shoppailtiin pojankoltiaiselle muutamat paketit

Paistanpa (hakaristi)joulutorttuja, ne ovat ainoita leivonnaisia joita himoitsen. :D

En tiiä, en oo ikinä tilannu. Sielä ei oo mitään mitä mä tarvisin.

En ole koskaan tilannut ebaysta mitään. Kuinka vituralleen se voi mennä?

Et saa tilaamaasi tuotetta tai se on rikki, tuote jää tulliin, häviää postissa, menetät rahasi... Kaikki voi mennä pieleen. Mutta, ite ainakin oon tilannu monta kertaa eri myyjiltä ja ollut tyytyväinen kaikkiin niin tuotteisiin kuin myyjiinkin :) Kannattaa katsoa myyjän tiedoista, minkälaista palautetta on tullut ja jos on joku erikoinen tuote, niin kyselyviestiä myyjälle ennen ostoa. Huomioi postikulut, erittäin suuria eroja, huomioi myös mahdolliset tulli- ja alv-maksut. Relaaaaaax, hyvin se menee!

mässyvihje!!! piparkakkutaikina, suoraan pakkasesta vaan syöntiin, se on niin rasvasta ettei se oo silleen "KLANG KLANG" kovaa vaan jääkylmää ja jähmeetä taipusaa levyy :kuola: entinen meikäläinen söi monesti yön tunteina koko paketin taikinaa regeen kuuntelun lomassa :nolo::face:

Oon aina sanonutkin, että lähestulkoon pahin regeen haittavaikutus on ylensyönti.

Nyt vois kyllä palkkariksi mäsäyttää jotain perussafkaa, kuten pottumuusia (olin kirjoittaa 'perunamuusia', huh huh) ja verilättyjä. Harmi ettei ole puolukkahyytelöä.

riippuu mitä aiot tilata
Jotain tämän suuntaista.
Plano 108420 Gun Guard AW Tactical Case 42 inch w Free Shipping | eBay
Et saa tilaamaasi tuotetta tai se on rikki, tuote jää tulliin, häviää postissa, menetät rahasi... Kaikki voi mennä pieleen. Mutta, ite ainakin oon tilannu monta kertaa eri myyjiltä ja ollut tyytyväinen kaikkiin niin tuotteisiin kuin myyjiinkin :) Kannattaa katsoa myyjän tiedoista, minkälaista palautetta on tullut ja jos on joku erikoinen tuote, niin kyselyviestiä myyjälle ennen ostoa. Huomioi postikulut, erittäin suuria eroja, huomioi myös mahdolliset tulli- ja alv-maksut. Relaaaaaax, hyvin se menee!
Oon kyllä tilannut atlantin takaa vähän sitä ja tätä ja tuota, eli nuo tullit yms on kyllä tuttuja. Mutta en koskaan ebaysta.

Oon kyllä tilannut atlantin takaa vähän sitä ja tätä ja tuota, eli nuo tullit yms on kyllä tuttuja. Mutta en koskaan ebaysta.

Eipä siinä sit mitään ongelmaa ole, toimii ihan niin ku muutkin ostopaikat. Siellä on paljon made in china- halpiskamaa, kysele myyjältä jos arveluttaa ja käytä kuuklea :)

Voihan uutiset taas nii. Miks tota suomalaista saunakulttuuria ja saunoja pitää väkisin ulkomaille työntää? Ei ne sitä hallitse eikä niitä kiinnosta ku ei niillä ennenkää sellasta ollu. No, en mieti sitä, meen nukkuuu. 12kiloo unihiekkaa per silmä kiitos. Taino lapiollinen riittää

Back
Ylös Bottom