Hakaristitorttu. Ruotsalaiset ihmettelivät ?hakaristijoulutorttuja? ? Suomalaiset raivostuivat - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
edit. hö, mun kone olikin aikas hidas eikä se näyttäny tota kuvaa kunnolla. no joo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
entinen meikäläinen söi monesti yön tunteina koko paketin taikinaa regeen kuuntelun lomassa
:face:Aiheutti kevyttä spontaania repeilyä, kun uutiseen törmäsin, kaikkea sitä keksitäänkinMutta hei, ekat joululahjat ostettu ja paketoitu, ou jee!
En ole koskaan tilannut ebaysta mitään. Kuinka vituralleen se voi mennä?
Kannattaa katsoa myyjän tiedoista, minkälaista palautetta on tullut ja jos on joku erikoinen tuote, niin kyselyviestiä myyjälle ennen ostoa. Huomioi postikulut, erittäin suuria eroja, huomioi myös mahdolliset tulli- ja alv-maksut. Relaaaaaax, hyvin se menee!mässyvihje!!! piparkakkutaikina, suoraan pakkasesta vaan syöntiin, se on niin rasvasta ettei se oo silleen "KLANG KLANG" kovaa vaan jääkylmää ja jähmeetä taipusaa levyyentinen meikäläinen söi monesti yön tunteina koko paketin taikinaa regeen kuuntelun lomassa
:face:
Jotain tämän suuntaista.riippuu mitä aiot tilata
Oon kyllä tilannut atlantin takaa vähän sitä ja tätä ja tuota, eli nuo tullit yms on kyllä tuttuja. Mutta en koskaan ebaysta.Et saa tilaamaasi tuotetta tai se on rikki, tuote jää tulliin, häviää postissa, menetät rahasi... Kaikki voi mennä pieleen. Mutta, ite ainakin oon tilannu monta kertaa eri myyjiltä ja ollut tyytyväinen kaikkiin niin tuotteisiin kuin myyjiinkinKannattaa katsoa myyjän tiedoista, minkälaista palautetta on tullut ja jos on joku erikoinen tuote, niin kyselyviestiä myyjälle ennen ostoa. Huomioi postikulut, erittäin suuria eroja, huomioi myös mahdolliset tulli- ja alv-maksut. Relaaaaaax, hyvin se menee!
Oon kyllä tilannut atlantin takaa vähän sitä ja tätä ja tuota, eli nuo tullit yms on kyllä tuttuja. Mutta en koskaan ebaysta.