Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän vaikuttaa siltä, että meni tämäkin päivä ihan laiskotteluksi. Tekemistä olisi, mutta ei kiinnosta sitten millään. Possua uuniin ja illalla maha pinkeäksi, siihen saakka voisi katsella vaikka elokuvia.

Älkää ikinä uskoko kun joku sanoo, että umpparin leikkaus on näppärä homma. 9 päivää sairaalassa takana. Satunnaisesti mietin, että pitikin olla huono tuuri ekassa leikkauksessa.

Varmaan ihan hyvä, että en sitten muutama päivä sitten lähtenyt KYSin päivystykseen. Olin jo lähtökuopissa kun kolmen aikaan yöllä vielä tuskailin. Aamulla heräsin ihan kunnossa. Tosin se nyt sitten ei ollukaan umpisuoleen liittyvää kun häipyi itsekseen.

Kävin lipastamassa vähä kotimaisia tuotteita. Minkähän tänään maistelis?

kuva.webp

Varmaan ihan hyvä, että en sitten muutama päivä sitten lähtenyt KYSin päivystykseen. Olin jo lähtökuopissa kun kolmen aikaan yöllä vielä tuskailin. Aamulla heräsin ihan kunnossa. Tosin se nyt sitten ei ollukaan umpisuoleen liittyvää kun häipyi itsekseen.
Kyllä täällä gastrokirurgian osastolla tilaa ois varmasti ollu sullekin :D ois vaan mullakin saanu jäähä siihen yhteen yöhön kivut.

- - - Updated - - -

No jopas. Juuri oli erään kirurgin kanssa juttua, että ei tarvitse kuin yksi päivä olla sairaalassa. Täytyy toivoa, ettei sitten tuohon operaatioon joudu.
Ois voinu olla positiivinen kokemus jos ois menny niin ku piti. Toivottavasti muilla ei oo näin huonoa tuuria :D

Täytyy myöntää, että makuaistini on ihan helvetin hämärä. Kauhea nälkä päällä, joten tuli nappailtua purkki vanhan ajan valkosipulikurkkuja ja pussi wokkivihanneksia French'sin Classic yellow -sinapilla höystettynä. Tuo sinappi on niin taivaallista tavaraa, että sitä tulee laiteltua aamupuuroa lukuun ottamatta vähän joka paikkaan. Jos ei ikidieetti olisi päällä, niin olisin varmaan nauttinut nälän siirtäjäksi jonkun superhypermättöburgerin ja jälkiruoaksi ben&jerryä.

Kyllä täällä gastrokirurgian osastolla tilaa ois varmasti ollu sullekin :D ois vaan mullakin saanu jäähä siihen yhteen yöhön kivut.

Enää en ainakaan tule sinne kerran siellä on tuollaisia hutiloijakirurgeja. Jos rupee umpisuoli huutelemaan niin parannan sen ite. Mobilatilla ja pienellä kävelylenkillä luulis talttuvan? :D Paranemisia sulle.

Hei, olen JohnyV, ja olen käynyt tänään bodypumpissa... En vaan voi itselleni mitään, toivon että ymmärrätte.

- - - Updated - - -

Vastapainoksi avasin kyllä juuri keskioluen.

Siinä on kyllä rrrakkauslaulu minun mieleeni. Tuoki jos sois kapakas illan viimeisenä hitaana niin tanssaisin varmasti!
Ei oo tainnut paljoa baarissa soida tuo kipale mun muistaakseni. Nobody's Here oli yhden paikallisen rokkikapakan pilkkubiisi aikanaan. Sekin kyllä toimi.

Ei v*ttu oikeesti, jos mä tilaisin lapselleni venekakun tuolta pitopalvelusta, pulittaisin 40e ja saisin tollasen, niin repisin pelihousuni! Lapsille

No jos rehellisiä ollaan niin en maksais mistään noista 40 € :D

Mikä vittu toi siilikakku esim on ja barbikakut 33 € + barbin hinta ei hahaha voi juma päivän huumori pläjäys tällepäivälle
roberthasthegigglesicon.gif

Back
Ylös Bottom