Hattaraa niille, jotka sitä haluaa, piiskaa niille, jotka ei halua hattaraa.
:haart: :haart: :haart:
Otan piiskaa, kiitos <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älkää ikinä uskoko kun joku sanoo, että umpparin leikkaus on näppärä homma. 9 päivää sairaalassa takana. Satunnaisesti mietin, että pitikin olla huono tuuri ekassa leikkauksessa.
Kyllä täällä gastrokirurgian osastolla tilaa ois varmasti ollu sullekin :D ois vaan mullakin saanu jäähä siihen yhteen yöhön kivut.Varmaan ihan hyvä, että en sitten muutama päivä sitten lähtenyt KYSin päivystykseen. Olin jo lähtökuopissa kun kolmen aikaan yöllä vielä tuskailin. Aamulla heräsin ihan kunnossa. Tosin se nyt sitten ei ollukaan umpisuoleen liittyvää kun häipyi itsekseen.
Ois voinu olla positiivinen kokemus jos ois menny niin ku piti. Toivottavasti muilla ei oo näin huonoa tuuria :DNo jopas. Juuri oli erään kirurgin kanssa juttua, että ei tarvitse kuin yksi päivä olla sairaalassa. Täytyy toivoa, ettei sitten tuohon operaatioon joudu.
Tänään alkaa oma pikkujoulukausi! http://www.pakkotoisto.com/oulu/118372-oulun-pakkopikkujoulut-part-2-a/ :dance2:
Aika kivat nää uudet tietokoneen kajarit ku ei kehtaa bassoa pitää täysillä, ettei häiritse naapureita. :D
Mites jos haluaisi molemmat?
saa kiinalaista
Kyllä täällä gastrokirurgian osastolla tilaa ois varmasti ollu sullekin :D ois vaan mullakin saanu jäähä siihen yhteen yöhön kivut.
Ei oo tainnut paljoa baarissa soida tuo kipale mun muistaakseni. Nobody's Here oli yhden paikallisen rokkikapakan pilkkubiisi aikanaan. Sekin kyllä toimi.Siinä on kyllä rrrakkauslaulu minun mieleeni. Tuoki jos sois kapakas illan viimeisenä hitaana niin tanssaisin varmasti!
Ei v*ttu oikeesti, jos mä tilaisin lapselleni venekakun tuolta pitopalvelusta, pulittaisin 40e ja saisin tollasen, niin repisin pelihousuni! Lapsille