Mä epäilen että sä oot ihan kännissä.
Mä taas epäilen että tuskin olen, koska edellisen kerran olen nauttinut alkoholituotteita viime heinäkuussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä epäilen että sä oot ihan kännissä.
Mä taas epäilen että tuskin olen, koska edellisen kerran olen nauttinut alkoholituotteita viime heinäkuussa.
Piti pakata vkolopun reissua varten. Sängyllä on yhet alusvaatteet ja sit sain ostettua Spotifyn. Jotenki tää jäi nyt vaiheeseen...
Syntymähumala?
Lähinnä sellainen loiva sekavuustila.
Toi on kyllä paha, vaikka tolla pärjääkin jo hyvin aamuun asti :D Ihanteellista olis väsätä se munakas illalla mutta en koskaan jaksa alkaa sitä väsäämään ja tulee vedettyä vaan jotain pikasta, kuten puol litraa jugurttia, pari karjalanpiirakkaa tai lihis. Aamulla vitullinen nälkä ja tavalliseen tapaan sillonkaan ei jää aikaa puuron keittämiseen vaan vedän muroja tai jotain weetabixejä joilla nälkä just lähtee.Iltapalaksi/palkkariksi pitsaa ja suklaanougat-jäätelöä. U jelly?
Aaa... No ei mitenkään normaalista poikkeavaa sitten.
Vittu kun ei pitäis jättää iltapalan syömistä viimetippaan, kun ei jaksa enää alkaa kokkaamaan niin tulee syötyä jotain paskaa jolla olevinaan pärjää aamuun. Nyt naaman edessä terveellinen lörtsy ja lasi maitoa.