Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kyllä ihan kännissä. Multa leikattiin tukkakin äsken. Vissiin. En kyl myönnä mitään saatana.

Urheilutoimittajakonkari Antti Haajanen oli Radio Novalla äänessä? Tuuraako Antti siis Novalla? Oli tosi hyvä meininki Antilla; näköjään pitkä TV-kokemus luo sellaisen karisman, että se välittyy radionkin kautta hyvin. Oli kiva kuunnella miehen settiä!

Piti pakata vkolopun reissua varten. Sängyllä on yhet alusvaatteet ja sit sain ostettua Spotifyn. Jotenki tää jäi nyt vaiheeseen...

No mutta tämähän riippuu reissusta täysin mitä pakata, ehkä ne alusvaatteet sit vaan riittää?

Se olis huomen taas perjantai. Mitäs poppoo meinasi puuhailla?

Ei perkele ois pitäny olla nukkumassa jo ajat sitten, mut on viel vaikka mitä tekemättä. rääärääräää

Vittu kun ei pitäis jättää iltapalan syömistä viimetippaan, kun ei jaksa enää alkaa kokkaamaan niin tulee syötyä jotain paskaa jolla olevinaan pärjää aamuun. Nyt naaman edessä terveellinen lörtsy ja lasi maitoa.

Iltapalaksi/palkkariksi pitsaa ja suklaanougat-jäätelöä. U jelly?
Toi on kyllä paha, vaikka tolla pärjääkin jo hyvin aamuun asti :D Ihanteellista olis väsätä se munakas illalla mutta en koskaan jaksa alkaa sitä väsäämään ja tulee vedettyä vaan jotain pikasta, kuten puol litraa jugurttia, pari karjalanpiirakkaa tai lihis. Aamulla vitullinen nälkä ja tavalliseen tapaan sillonkaan ei jää aikaa puuron keittämiseen vaan vedän muroja tai jotain weetabixejä joilla nälkä just lähtee.

Meni itellä ainakin tänään syömiset ihan päin helvettiä. Aamupalan jälkeen söin yhden hampurilaiskarkin ja tikkarin (lapsi tarjos ravitsevaa välipalaa), seuraavan kerran söinkin sitten joskus viiden aikaan illalla. Siitä tunnin päästä söin uudestaan. Molemmilla kerroilla siis reilut lämpimään ruokaan verrattavat annokset. Nyt on taas kunnon kurninta mahassa. Näläkä. Raaah!

Vittu kun ei pitäis jättää iltapalan syömistä viimetippaan, kun ei jaksa enää alkaa kokkaamaan niin tulee syötyä jotain paskaa jolla olevinaan pärjää aamuun. Nyt naaman edessä terveellinen lörtsy ja lasi maitoa.

Mulla on joka ainut päivä sama iltapala, lasi maitoa ja ruisleipä. Paitsi tänään kun söin vaan ruokaa iltapalaks ja oon menossa nukkumaan ennenku ois aika syödä se leipä.

:dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hmm... venäläiste naiset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom