Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tulee hyvä vinkki: mä majoituin semmosessa mikä oli siinä keskustan lähellä, mikähän sen nimi oli.. Vessanpönttö oli semmoista mallia että vetämällä ei voinut saada kiinteää tavaraa viemäriin, henkariin oli turvauduttava. Suihkut olivat erillisessä tilassa kellarissa, bonuksena siellä sai tupakoida jos sattuu harrastamaan suihkussa tupakointia. En tupakoi mutta pakkohan nyt suihkussa oli silti tupakoida. Kanakeitossa oli reilusti kanannahkaa. Vai olikohan se murju Moskovassa...? Ei kestä kiittää!

en ole tuollaisessa hotellissa vieraillut, ainakaan Moskovassa. Mä luulen, et sukulaiset olisi toodella iloisia, niin että mulle ei enää annettas tällasta vastuuta... vois olla, et mut jätettäs pois tulevista sukukokouksista. Mä luulen, että tää olis ihan jees Grand Hotel Emerald - Hotels.com[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first

hupsista

cafe-racer-babe-37.webp

No mutta! Onkohan mussa jotain vikaa, syynäsin jo aika tovin että mikäs pyörä siinä on ennenkuin huomasin yksityiskohdan: neiti on varsin huolimaton.

Kaks tuntii vielä pitäis yrittää valvoo, sit pääsee nukkumaan nyt jos menis niin ei tulis mitään.

Tänään on ollu muutenkin vähän vaihtelevainen päivä, ainakin fiilisten mukaan. Alkuillasta tähän asti ollut ehkä hieman möks möks yrittänyt saada juttuseuraa mutta ei oikeen tullu mitään molemmat kaverit oli just sillähetkellä ku soitin seurustelukumppaniensa kanssa tai siis toinen oli just menossa ku yritin pyytää sitä käymää ulkona. :down:

Etsiskelin ideoita kuvikseen sieltä ja morjens. Vaikka ja mitä ideoita!

No mulle tuli ihan ähky, kun löysin niin paljon hyviä ideoita. Onneksi siellä saa tehdä niitä tauluja niin jää talteen.

Eikö tuo Pinterest ole sellainen akkojen juttu? Joskus sen suosion kasvamista kehuttiin uutisissa ja kävin toteamassa siellä, ettei ole meille miehille suunnattu kun etusivu oli täynnä vaatekuvia, yläosattomia miehiä ja kuvia jälkiruoka-annoksista.

Höhö, siellähän voi myös käyttää niitä hakusanoja. Jos mopot nyt lasketaan miesten jutuiksi, niin kyllä mä niitäkin sieltä löysin itselleni kuolattavaksi.

PAinat sitä spoiler nappulaa

toi ässän merkki

nimetön.webp

Näin äsken kun kissa käytti suojatietä. Ensin se kipitti pitkin jalkakäytävää, sitten pysähtyi suojatien kohdalle, tsiigaili molempiin suuntiin että tuleeko autoja ja sit yli suojatietä pitkin. Ei hitto:D
Harmi vaan kun olin yksin liikkellä, ei ole todistajia joten tätä ei usko kukaan:face:

e: Siis sellanen 4 jalkainen, karvainen kissa.

Viimeksi muokattu:
Näin äsken kun kissa käytti suojatietä. Ensin se kipitti pitkin jalkakäytävää, sitten pysähtyi suojatien kohdalle, tsiigaili molempiin suuntiin että tuleeko autoja ja sit yli suojatietä pitkin. Ei hitto:D
Harmi vaan kun olin yksin liikkellä, ei ole todistajia joten tätä ei usko kukaan:face:

Vaikuttaa ne kissat fiksummilta mitä oon luullut nimim. saman tilanteen oon nähnyt. Huvittavan näköstä :D

e: Siis sellanen 4 jalkainen, karvainen kissa.

Mä epäilen että sä oot ihan kännissä.

Back
Ylös Bottom