Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

8e se itelle makso, että eiköhän sillä muutaman kuution vettä saa.Eipä oo kallista... Mietihä vesilaskua mikä siitä on tullut. Täällä makso vitusti liikaa.
Johan on merkkipäivä. Mulla ei taida olla mitään kummaa. Paisti eilinen, paskaa korkeintaan, mutta ei viitsi siitä internetsissä avautua.Kolme kuukautta sitten lähdin Kiinaan, kuukausi siihen, että pääsee käymää kotona ja pakkikselle liittyny tasan kaks vuotta sitten. Melkonen merkkipäivä siis :D
Kolme kuukautta sitten lähdin Kiinaan, kuukausi siihen, että pääsee käymää kotona ja pakkikselle liittyny tasan kaks vuotta sitten. Melkonen merkkipäivä siis :D
Mulla alko tänään viikonloppu, mut ei paljo lohduta, ku huomenna, lauantaina ja sunnuntaina pitää herätä välillä 5.30-07.00... PLAAAAAAAAH. No pääsee sentää kiipeilee vuorelle![]()
Oon pinterestiä tähän mennessä vältellyt ku ruttoa ja nyt mä sinne eksyin. Oon ihan koukussa.
Jos joku tietää Pietarista hyvän hotellin, niin vois vinkata. Mä löysin yhden, jossa oli kiva punttiskin, mut oli vaan aika hintava :D Mun vastuulla on löytää sukukokouksen ajaksi hotelli, jos ei muut kelpuuta, niin olen kusessa.
Tänään koittamaan uutta penkki-enkkaa, hyvin pitkälti epäilen, et tulee tapahtumaan :lol2:
No pääsee sentää kiipeilee vuorelle![]()