Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuumottaa hankkia uusi leikkikalu jouluksi. :evil: Koitan myydä miniläppärin pois tieltä ja ostaa jonkun uuden tabletin, vaikka Nexus 7:n. :kuola: :)

lumia_2520_digiexpo_2.jpg

Älä mitään androideja.

Aivan varmasti auttaa. Lupaan sen. Kunhan annostus on oikea! Mut kyl mä uskon, että täti tietää nää kaljan parantavat vaikutukset ilman minun neuvojanikaan :D

Kylhän minä tiijän! :) Mutta nyt on ongelma. Oon niin mukavasti tässä kyljellään etten jaksa mennä kauppaan.

Puristiko sua joku reeneissä piästä?

No ihan normisparria ja kaveri pisti ihan oikeaoppisesti painon mun päälle, sattu vaan minun nenä oleen suoraan siinä kaverin olkapään alla :D

Kylhän minä tiijän! :) Mutta nyt on ongelma. Oon niin mukavasti tässä kyljellään etten jaksa mennä kauppaan.

Voin tarjota virtuaalioluset tässä nyt, niin ei tarvi vaivautua. En tosin takaa digikaljan olevan yhtä tehokas lääke, kuin innovatiivinen alkuperäinen tuote.

Ei kai farmareiden tarvi juosta tarjousten perässä??

Ei, mut en ehtinyt juuri miniläppäriäkään käyttää tarpeeksi ku on älypuhelin ja pöytäkone. :)

SKORPIONI
Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovat käytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä. Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavat rahaa jokaiselta, jonka tuntevat ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. On siis helppo arvata, ovat skorpionit rakastettavia?
MOTTO: "Haista vittu!"
TYÖPAIKKA: joku, jossa on tarpeeksi hölmö pomo
AUTO: vaarallinen

Nyt kyllä meni aika pahasti vinoon. Puhun kyllä päälle ja auto on rikki (ja siis vaarallinen – mutta onneksi lojuu korjaamolla). Muutoinhan olen täysin rakastettava ja luotettava tyyppi, joka ei juuri koskaan kiroile. :hyper:

Tänään oli muuten kunnon istunnot. Aloitettiin klo 9, lopetettiin klo 20, ja asia jäi vielä kesken. Pääsin vasta vähän aikaa sitten kotiin. Huomenna aamulla voisi mennä rauhoittavalle uinnille, ei ole edes ällöaikaista työn alkua.:zzzz:

Mä katon telkkarista KiinteistöKaisanremppaskeidaa, odotan jo milloin Teuvo ja Niko näyttäytyy samassa kuvassa karvalakit päässä, sisällä. Aijai siit mie tykkään!

Telkkariskeneen liittyen, loppuiko Jyrki Sukulan kuppilat kuntoon -ohjelma? Ainut ohjelma HHU:n ja Jutan superdieetin ohella, jota jaksoi katsoa. Ei, en jaksa katsella laatuohjelmia.

Mikäs saatana noita paikallisen musiikkiliikkeen jätkiä vaivaa? Ephe kaivannu laitteita sieltä jo testiin vaikka kuinka helvetin kauan ja minä kävin tänää yhen pedaalimallin virittimen hakemassa ni ei se saatanan apina voinu tietämättömälle kertoo että tarviin 9voltin adapterin siihen koska 9volttiselle paristolle ei ookkaa paikkaa, niiku näissä yleensä. Vittu että nakertaa

E. jos käyttöohjeita oikein ymmärrän ni jaa... eikä se sitäkää voinu kertoo että ei toi taida toimii polytuningmoodissa ku E-vireessä tai droppivireissä, muissa joutuu perinteisesti nuotti kerrallaa virittää. Ihme venkula saatana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katoin just machete killsin ja nyt ihmettelen, että mitä helvettiä minä just näin?!!?! Ei edes "only god forgives" aiheuttanut tällaisia wtf-fiiliksiä :D

Back
Ylös Bottom