Puristiko sua joku reeneissä piästä?Auttaisko kalja myös kipeeseen nenään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puristiko sua joku reeneissä piästä?Auttaisko kalja myös kipeeseen nenään?
Kuumottaa hankkia uusi leikkikalu jouluksi. :evil: Koitan myydä miniläppärin pois tieltä ja ostaa jonkun uuden tabletin, vaikka Nexus 7:n.![]()
![]()
Aivan varmasti auttaa. Lupaan sen. Kunhan annostus on oikea! Mut kyl mä uskon, että täti tietää nää kaljan parantavat vaikutukset ilman minun neuvojanikaan :D
Mutta nyt on ongelma. Oon niin mukavasti tässä kyljellään etten jaksa mennä kauppaan.Puristiko sua joku reeneissä piästä?
Kylhän minä tiijän!Mutta nyt on ongelma. Oon niin mukavasti tässä kyljellään etten jaksa mennä kauppaan.
Älä mitään androideja.

En anteroista normisti välitäkkään, mut toi Lumppukaan ei vissiin oo vielä ihan myynnissä...![]()
Maltti on valttia beibe. En oo ite ymmärtäny kyl tota sanontaa koskaan,
Ei kai farmareiden tarvi juosta tarjousten perässä??

Auttaisko kalja myös kipeeseen nenään?
Ei kalja siihen auta. Viski auttaa. Jos viskillä ei lähde, niin se on kuolemanvakavaa, ja oli mukava tuntea.
Eikös sulla ollut lavatolkulla Jägermeisteria näitä tilanteita varten? Jos ei ole, suosittelen punkkua.
E. Mmmmmh, punkkua...
SKORPIONI
Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovat käytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä. Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavat rahaa jokaiselta, jonka tuntevat ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. On siis helppo arvata, ovat skorpionit rakastettavia?
MOTTO: "Haista vittu!"
TYÖPAIKKA: joku, jossa on tarpeeksi hölmö pomo
AUTO: vaarallinen

Mä katon telkkarista KiinteistöKaisanremppaskeidaa, odotan jo milloin Teuvo ja Niko näyttäytyy samassa kuvassa karvalakit päässä, sisällä. Aijai siit mie tykkään!