Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä! Eikö oo mahtavaa!? Ja että se on tämän viikon keskiviikko eikä viime viikon ja ollaan siis nimenomaan tämän viikon keskiviikossa! Huomenna on torstai eli tämän viikon viimeinen työpäivä mulle, perjantaina virkavapaalla. Ai ettäkö mitenkäkö jees!
Helpommin sanottu kuin tehty. Meikä menee sänkyyn joskus klo 2130 jälkeen lukemaan ja sitten kuitenkin venähtää nukahtaminen.
Mitvit, nyt on jo keskiviikko?
Mene Kaira takaisin nukkumaan :lol2:
Eläpä nyt ole tuommonen ollenkaan :D Anna ny ku mul on selvästi joku kylmän ja pimeän syksyn tuoma hormonihäiriö käsillä tässä! Ei tätä varmaan kauhean kauan kestä.
En herännyt ällöyökaikaisin, mutts menin silti.
Heräsit ällöhmhaikaisin?

Eilen nukkumaan ennen kymmentä, vain yksi herätys yön aikana ja ylösnousu vasta seitsemän maissa.
Heti herätessäni sain miehisiä kehuja ulkonäöstäni. 2,5-vuotias sanoi aamulla haukotellessani, "Ooooh, sulla pitkät hampaat!!" Tänään on pakko olla hyvä päivä.
Heräsit ällöhmhaikaisin?
En ole ikinä ollut mikään työturvallisuuden fani, vaan aina olen nähnyt sen jotenkin tylsänä aihealueena. Riskipäälliköiden kanssa työskentely on ilmeisesti tehnyt temppunsa, koska aina viikoittain tulee jotain, mistä pitäisi huomauttaa työmatkan kauppoja saneeraaville tekijöille. Räikein oli kun jätkät tasakaton aivan reunalla kasasivat peltejä ja ilman turvavaljaita tai putoamissuojia. Nyt joku pässi nosteli jalankulkijoiden päällä jotain itse sitomiaan peltejä. Ihmekkään kun rakentamisessa on niin paljon onnettomuuksia. Aina se perinteinen "ei ole ennenkään sattunut mitään ja nehän sitä paitsi haittaavat työntekoa kun on naru ja kaikkee" Saatana.
Hyvä! Tänään ON hyvä päivä, käsitreeni luvassa.
Mä nukuin vähän heikosti, mietin illalla kaikkea niin tuhmaa että ei tullut uni. Arvelin että halusitte tietää tämän.
Jalkatreeni it is!
Pesitkö illalla pyykkiä? Pyykin pesemisellä tarkoitan tietenkin käteen vetoa.
Isommat puljut on parantaneet tätä puolta koko ajan ja homma alkaa olla aika hyvälläkin mallilla. Tämä on saatu aikaan milläs muullakaan kuin kovilla sanktioilla. Pienempien toimijoiden kohdalla näkee kyllä vieläkin aika villiä touhua.