Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli tuosta mieleen mitä kaveri sanoi lukion ruokalassa hiljattain; "Kun täyttää 18, niin sillon kuuluukin juoda". Samalla kuulin olevani hirveä nössö, koska en juo alkoholia. Tuntui niin pahalta että oikein masennuin.
Itse en ainakaan juo, kun ei oikeesti vaan kiinnosta pätkääkään. Muiden juomista en tuomitse ja siksi myös mun juomattomuuttakaan ei pitäis tuomita.

Jotenkin mun tuuria, että umpparin tähystysleikkauksessa tehdään reikä ohutsuoleen -.- Mitäköhän ne tuhos tänään kun laittoivat suolen kasaan :)

Me ilakoitiin tänään Raadon kanssa kun marakatit Flamingon kylpylässä. Sellanen Brockeback Mountain tyylinen irtiotto arjesta, mut ilman lampaita ja homostelua.

Tänään on ollu kyllä mukava päivä. :)

Tuli käytyä ostamassa vinkkupullo omalle ukolle, vaikkei nyt niin lämpöset välit ookkaan. :) Päivän hyväteko, eiks je?

Me ilakoitiin tänään Raadon kanssa kun marakatit Flamingon kylpylässä. Sellanen Brockeback Mountain tyylinen irtiotto arjesta, mut ilman lampaita ja homostelua.

Näitä juttuja kun sun ja Raadon tekemisistä lukee niin ei voi muuta sanoa, kuin että te ootte varmasti niin herttasia yhessä. :haart:

Mikäs se siellä? Näyttää erehdyttävästi huippukalliilta urheiluautolta. Kuka lie ollut kuskina?

1288397965272.jpeg

Olisko sulla, möykkynen, suuri halu kertoa meille kaikille kenen auto se on?

Ajattelin pitää teitä hetken aikaa vielä jännityksessä mutta paljastetaan nyt sitten, ettei kenenkään yöunet mene. Kuskina toimi tietysti liikemies ja kaikkien naisten märkä päiväuni, Petzhman "Petsku" Ahmadi.

1081654.jpg

Sinnikäs on tuo Möykky, ei voi muuta sanoa.
Nyt unohdetaan nuo ahmatit ja ahmetit. Katotaan mieluummin norjalaista sankarihuumoriheviä

[video=youtube_share;Yn-oemgzlEU]http://youtu.be/Yn-oemgzlEU[/video]

Olipahan mielenkiintoinen näky kun avasin Pakkiksen äsken, vissiin firefoxin keksintöjä tämä ylläri
pakkis.webp

Back
Ylös Bottom