Layla
Nakusamurai
Katatko mullekin?Oikein! Tänään ois tarjolla vielä feta-avokadosalaattia. Siis heti kun kokki jaksaa vääntäytyä sitä laittamaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katatko mullekin?Oikein! Tänään ois tarjolla vielä feta-avokadosalaattia. Siis heti kun kokki jaksaa vääntäytyä sitä laittamaan :D
Oikein! Tänään ois tarjolla vielä feta-avokadosalaattia. Siis heti kun kokki jaksaa vääntäytyä sitä laittamaan :D
Ai niin ku siellä oli se Allihuuppa Kuusaalle. Miten siinä pelissä kävi?
Itse en ainakaan juo, kun ei oikeesti vaan kiinnosta pätkääkään. Muiden juomista en tuomitse ja siksi myös mun juomattomuuttakaan ei pitäis tuomita.Tuli tuosta mieleen mitä kaveri sanoi lukion ruokalassa hiljattain; "Kun täyttää 18, niin sillon kuuluukin juoda". Samalla kuulin olevani hirveä nössö, koska en juo alkoholia. Tuntui niin pahalta että oikein masennuin.

Jotenkin mun tuuria, että umpparin tähystysleikkauksessa tehdään reikä ohutsuoleen -.- Mitäköhän ne tuhos tänään kun laittoivat suolen kasaan![]()
Me ilakoitiin tänään Raadon kanssa kun marakatit Flamingon kylpylässä. Sellanen Brockeback Mountain tyylinen irtiotto arjesta, mut ilman lampaita ja homostelua.
Mikäs se siellä? Näyttää erehdyttävästi huippukalliilta urheiluautolta. Kuka lie ollut kuskina?
Olisko sulla, möykkynen, suuri halu kertoa meille kaikille kenen auto se on?
Mitäs huulessa?