Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olipa huippuhyvä treeni..olkapäille viparit plus pystypunnerrusta vuorosarjoin lyhyin palautuksin pitkii sarjoja ja hauikset tangolla ja ojentajat taljassa. Eli 3 lihasryhmää yhteensä neljällä liikkeellä ja ihan 101% räjäytys kohdekudoksille..helppoa kun osaa :)

Nyt on täälläkin jo ihan tärinä päällä kun odottaa salille pääsyä. Nyt on jostain syystä kova motivaatio. Mä taidan sitten pyrkiä piruuttaan 102% räjäytykseen.

Sinä senkin luopio!

En ollu nyt sanani mittainen mies, mutta treenejä ei skipata.

Tää on tosi. Ikinä ei oo arveluttanu lähtee tuolla mihinkään, ja ikinä ei oo jättäny välille. Ei pysähtyny edes peuraan. Se elukka lens kyllä hienossa kaaressa suoraan vastapuolen ojaan, hienompi kaari kuin Seppo Rädyllä pisuaarin luona. Treeniki oli tänään vallan mainio, forkut unohtu viimeistellä mutta teen sen vaikka sitte huomenna. Pitää kirjotella uus ohjelma paperille tässä kohtapuoliin.

Kerran on jättänyt meikäläisen kun avainpesä hajosi. Yllättävän hyvin silti toiminu, naapureilla on hajonnu tässä välissä jo monta uudempaakin autoa.

Johan on nätti ja onnistunu biisi näin basistin näkökulmasta varsinkin... ja hieno hippishow niiku koko biisikin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta missä vokot, missä päivän pyörä&tyttö?

3319340167_120b0e5180.webp

Johan oli hämäävä tilanne kun luulin kuuntelevani tätä:

Vaikka alkoi vain tämä:

Nyt on sitten Burzumia ja Jaksosta laitettu samaa postiin, oliskohan ensimmäinen kerta ikinä ...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sama homma itellä edessä vuodenvaihteessa. Pelottaa kyllä supistaa kolmeen päivään ku tällä nelijakosellaki menee semmonen 1,5 tuntia aina salilla :O
Mä ajattelin ottaa nyt semmosen Vitamiini-henkisen lähestymistavan tähän asiaan, ja tehdä kolmijakosta miten sattuu millonki huvittaan :D Ei se ole synti olla salilla vaikka kahta tuntia. Vaikka eräs vanhempi patu sanoikin, että jos treeni kestää yli 50min niin pakkaa kamas ja mee kotiin, sen jälkeen siitä on vain haittaa lihaskasvulle. Minä olen vähän eri mieltä tästä.

Se on leffa-ilta taas tänään. Ja suklaat loppu jo ennen leffaa prkl...

Mä ajattelin ottaa nyt semmosen Vitamiini-henkisen lähestymistavan tähän asiaan, ja tehdä kolmijakosta miten sattuu millonki huvittaan :D Ei se ole synti olla salilla vaikka kahta tuntia. Vaikka eräs vanhempi patu sanoikin, että jos treeni kestää yli 50min niin pakkaa kamas ja mee kotiin, sen jälkeen siitä on vain haittaa lihaskasvulle. Minä olen vähän eri mieltä tästä.

Itse en ymmärrä miten voi saada treenit lämmittelyineen menemään yhteen tuntiin. Ehkä olen vain laiska :D

Back
Ylös Bottom