Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lekuri vasta kuukauden päästä. Saatana.
Ja suihkussa käydessäni vetäsin suihkukaapin oven saranoiltaan. Saatana.
Mut onneksi vapaapäivä. Jee vittu.

Tulipas tehtyä treenien treeni, kädet tärisevät vieläkin. Nyt saa viikonloppu alkaa! Illalla pitäis leipoa pari pellillistä pizzaa, ja pakastimessa on Pappagallo- jätskiä. Tuli haettua pari oluttakin.

Vittujen vittu, mä tulin periaatteessa turhaan koululle mun piti olla tää päivä semossessa yritys koulun kahviossa (joka siis on yks osa kouluehtävää et pitää perustaa joku yritys) siinä piti olla aamulla yks toinen ja sillä on avaimet, eikä se vittu tietenkää oo voinu mitenkään ilmottaa ettei oo tulossa.

Nyt mä istun tyhjänpanttina koululla yhteen asti, kun voi mitään ees tehdä....Ei sillä sinänsä muuta ku se että tulee ihan vitun pitkästyttävä päivä ei oikee alkoonkaan jaksa vielä lähtee. Niin ja kiireessä mä en ehtiny tietenkään ees pakata treenikassia, ois niin näppärästi mennä suoraan paikalliselta matkahuollolta salille ku matkaa ois ollu alle 500 m nyt joutuis kävelee 3 kilsaa himaan ja takas......

Oiskohan tää pitäny laittaa vitutus threadiin? No menköön tän kerran.

Mä katon Kaljun kiusaksi illalla tuon Vain Elämää ohjelman. Ajattelin kasata vähän jotain hyvää syömistä siihen oheen. Ja juomista.
Viikonloppu alkaa kuitenkin armottomalla käsivarsitreenillä, nyt on sen verran virkeä olo että luulisin saavani puristettua tehoja irti. Eilinen jalkatreenikin oli nappisuoritus.

Mä katon Kaljun kiusaksi illalla tuon Vain Elämää ohjelman. Ajattelin kasata vähän jotain hyvää syömistä siihen oheen. Ja juomista.
Viikonloppu alkaa kuitenkin armottomalla käsivarsitreenillä, nyt on sen verran virkeä olo että luulisin saavani puristettua tehoja irti. Eilinen jalkatreenikin oli nappisuoritus.

Perjantaina treenataan show-lihakset pumppiin jos sattuu baariin lähtemään? ;) Friday is leg day!

Perjantaina treenataan show-lihakset pumppiin jos sattuu baariin lähtemään? ;) Friday is leg day!

Oikein! Perjantai on mullakin ollut kyllä perinteisesti jalkapäivä mutta muutin vähän kiertoa siinä toivossa että saisin vähän enemmän jaloista irti, katotaan potkiiko.

Eräs kaverini tapasi aina hokea, että kyllä Mersu on autojen auto. Joskus kännipäissäni kuittasin takaisin, että kyllä Volvo on Mersujen Volvo.

Volvo on autojen kingi. Lujaa aina pääsee mutta volvot kestää

Maailman eniten ajettu auto - 4,5 miljoonaa kilometriä mittarissa - Automerkit.fi

Ja tänään takareidet ja pohkeet. Ei sjmv:tä selkä ei kestä. Mutta pohkeet mä teen jeesuksen suurilla painoilla.

p.s. ja tiedän piti pitää lepo, mutta ollaan huomenna pojan kanssa kahdestaan himassa niin mieluummi sit treenaan tänään ja pidän levon huomenna.

Oikein. Itse ajattelin mennä lounastauolla tekemään vitun rumia kulmasoutuja liian isoilla painoilla. Tangolla varastetaan jaloista ja käsipainolla heijataan selällä.

Käsipainosoutu liian suurilla painoilla on yks mun suosikki. Silloin on sopiva hantteli käsittelyssä kun tuntuu että kurkusta saattaa lentää verta koska tahansa.

Volvo on autojen kingi. Lujaa aina pääsee mutta volvot kestää

Maailman eniten ajettu auto - 4,5 miljoonaa kilometriä mittarissa - Automerkit.fi

Ja tänään takareidet ja pohkeet. Ei sjmv:tä selkä ei kestä. Mutta pohkeet mä teen jeesuksen suurilla painoilla.

p.s. ja tiedän piti pitää lepo, mutta ollaan huomenna pojan kanssa kahdestaan himassa niin mieluummi sit treenaan tänään ja pidän levon huomenna.
Tää on tosi. Ikinä ei oo arveluttanu lähtee tuolla mihinkään, ja ikinä ei oo jättäny välille. Ei pysähtyny edes peuraan. Se elukka lens kyllä hienossa kaaressa suoraan vastapuolen ojaan, hienompi kaari kuin Seppo Rädyllä pisuaarin luona. Treeniki oli tänään vallan mainio, forkut unohtu viimeistellä mutta teen sen vaikka sitte huomenna. Pitää kirjotella uus ohjelma paperille tässä kohtapuoliin.

Mulla on kans ollut yks volvo, sillä pääsi. Julmettu routamonttu keskeytti kerran matkanteon kun ripustukset vääntyi ja pyrörä otti koteloon kiinni. Siitäkin remontista selvittiin aika helpolla, kaivinkoneella nykäistiin etupyörä takaisin siihen missä sen pitää olla. Aurauskulmat jäi katsomatta.

Back
Ylös Bottom