Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt oikeesti. Mikä on tämä juttu, että kun unohtaa sateenvarjon koululle ja autosta toinen ajovalo pimahti ja hirveällä kiireellä syömättä piti juosta työvuorosta toiseen, niin SILTI on hyvä fiilis ja hymyilyttää? Nyt minä oon kyllä sen viimesenki herneen hukannu korvieni välistä. Mutta kiva tietysti joskus näinkin :D

:o Tää on muuten joku ajovalojen pimahtamispäivä. Itellä meni kans aamulla kun käynnistin auton ja yllättävän paljon tuli yksisilmäisiä sit vielä vastaankin töihin mennessä ja tullessa.

No ei paljon puutu, joku 13 vuotta on/off-tyylisesti valleyta ja taisin pubiliigaakin jonkun kauden lätkiä. Noissa ainakin on tapana lukea Raamattua ja laulaa virsiä erien välillä.
Mä harrastan enemmän kiksin hinkkaamista tippiin viettelevästi.
Mua ei sais enää kirveelläkään pelaamaan kumpaakaan, pubiliigaa tai pelikaa. En keksi juurikaan mitään typerämpää kuin matkustaa jonnekin hevon kuuseen istumaan pubiin neljäksi tuntia maanantai- tai tiistai-iltana. Pelimuotonakin vielä se pöhköpallo. Ei sillä, se Vegasin matka olis ihan asiallinen, mutta täältä päin ei saa oikein sellaista porukkaa, jolla olis mahkuja pärjätä, kun kaikki osaavat vetää noita liiton alaisia kisoja.

Treellä ja pk-seudulla noi pubiliigat ovat kyllä ihan kovatasoisia, että siellä pelaaminen voisi olla jopa ihan mielekästä.

Eihän sitä Vegasin matkaa taida enää saada pelaamalla, taitavat arpoa senkin.
Mulla ollu varmaan kolme vuotta taukoa, mutta tänä vuonna mukana. Lähinnä itseäni huvittaakseni, tosin en ole vielä yhteenkään peliin päässyt. Voi sitten lähteä finaaleihin, on kuitenkin arvokas kulttuuritapahtuma.

Uskaltaisin melkein jopa väittää että siinä Amorphiksessa on enempi näkemistä ku tisseissä.

Joo, Tomi Joutsenen vallaton tukka.

Johnston_Steve_062_Tomi_Joutsen_126.webp

^^ eiku joo, niin olikin. Naureskelinkin silloin joku vuosi sitten, kun tuo tuli, että nyt on taas järki huipussaan.

Onhan niissä finaaleissa ihan hauska dokata. Ne olikin ehkä ainut hyvä syy silloin pelata.

^^ eiku joo, niin olikin. Naureskelinkin silloin joku vuosi sitten, kun tuo tuli, että nyt on taas järki huipussaan.

Onhan niissä finaaleissa ihan hauska dokata. Ne olikin ehkä ainut hyvä syy silloin pelata.

Se on se kun kaikilla pitää olla mahdollisuus voittoon, ei tarvi osata pelata. Kohta varmaan arpovat kaikista joukkueista, ei pelkästään niistä ketkä pääsee finaaleihin, ei sitten kellekään tule paha mieli.

Joo en mäkään pelaa siks että mun pyllistystaidollani otteluita voitettaisiin.
Voidaan sitten eksän kanssa arpoa että kumpi lähtee finaaleihin ja kumpi hoitaa lapset.

Se on se kun kaikilla pitää olla mahdollisuus voittoon, ei tarvi osata pelata. Kohta varmaan arpovat kaikista joukkueista, ei pelkästään niistä ketkä pääsee finaaleihin, ei sitten kellekään tule paha mieli.

Joo en mäkään pelaa siks että mun pyllistystaidollani otteluita voitettaisiin.
Voidaan sitten eksän kanssa arpoa että kumpi lähtee finaaleihin ja kumpi hoitaa lapset.
En ymmärrä, että mitä ne on tuolla ajatelleet. Jos liigan tasoa haluttaisiin kehittää, niin pitäisi olla joku porkkana, että miksi ihmiset tuolla kävisivät pelaamassa viikosta toiseen. Nythän tuo on ihan yhtä tyhjän kanssa, että käyt harjaamassa sen liigan ja joku muu kerää palkinnon. Ei tuollainen motivoi ketään. Järvenpäässä on aina ollut suht kova se pelikaporukka, niin ne taisivat lähteä sit Vegasiin omakustanteisesti, kun ensin voittivat liigan ja joku muu voitti sen arvan. Oliskohan Lohtander pelannut silloin niillä kanssa, niin harjas vielä sen henkilökohtaisen kisan siellä, mikä on kohtuu hyvä suoritus.

Pyllistystaidot ovat sen verran monikäyttöisiä, etteivät ne mene hukkaan, vaikkei biliksessä pärjäisikään.

Hajos jogurtti treenikassin taskussa, onneks sielä ei ollu mitään tärkeetä seassa mutta saatanan sotkunen se on.... -_-

En ymmärrä, että mitä ne on tuolla ajatelleet. Jos liigan tasoa haluttaisiin kehittää, niin pitäisi olla joku porkkana, että miksi ihmiset tuolla kävisivät pelaamassa viikosta toiseen. Nythän tuo on ihan yhtä tyhjän kanssa, että käyt harjaamassa sen liigan ja joku muu kerää palkinnon. Ei tuollainen motivoi ketään. Järvenpäässä on aina ollut suht kova se pelikaporukka, niin ne taisivat lähteä sit Vegasiin omakustanteisesti, kun ensin voittivat liigan ja joku muu voitti sen arvan. Oliskohan Lohtander pelannut silloin niillä kanssa, niin harjas vielä sen henkilökohtaisen kisan siellä, mikä on kohtuu hyvä suoritus.

Pyllistystaidot ovat sen verran monikäyttöisiä, etteivät ne mene hukkaan, vaikkei biliksessä pärjäisikään.

Ei kai ne tasoa haluakaan kehittää, vaan saada lisää pelaajia ja sitä kautta osallistujamaksuja, kaljanjuojia baareihin viikolla jne.
Järvenpään ja Vantaan porukka on tainnu vuosia kisailla finaalipaikasta. Järvenpää lähinnä viimiset vuodet kun Vantaalla porukka vähän hajos. Vantaalta kun pääsivät Vegasiin, niin jopa tuottivat Suomelle kunniaa ja pärjäsivät niissäkin kisoissa. Nykyisin arpapelillä ei kai oikein mitään mahdollisuuksia pärjäämiseen.
Mä en kyllä muista että Lorko olis Alabamassa pelannut, ei se ainakaan ole henkilökohtasia vienyt.

Ei kai ne tasoa haluakaan kehittää, vaan saada lisää pelaajia ja sitä kautta osallistujamaksuja, kaljanjuojia baareihin viikolla jne.
Järvenpään ja Vantaan porukka on tainnu vuosia kisailla finaalipaikasta. Järvenpää lähinnä viimiset vuodet kun Vantaalla porukka vähän hajos. Vantaalta kun pääsivät Vegasiin, niin jopa tuottivat Suomelle kunniaa ja pärjäsivät niissäkin kisoissa. Nykyisin arpapelillä ei kai oikein mitään mahdollisuuksia pärjäämiseen.
Mä en kyllä muista että Lorko olis Alabamassa pelannut, ei se ainakaan ole henkilökohtasia vienyt.
Pitää tarkistaa. Muistelen kyllä, että joku vuosi sitten näin olisi ollut. Mutta tuosta liigasta vielä, niin minusta kaikki lähtee pelaajien tason noususta. Nuo muut tulee siinä sivussa. Oikeasti kovatasoista bilistä voisi saada jopa telkkariin, minkä kanssa liitto on räpiköinyt täällä vuosikausia.

Muoks. Ton joukkueen voin muistaa väärin.

Pitää tarkistaa. Muistelen kyllä, että joku vuosi sitten näin olisi ollut. Mutta tuosta liigasta vielä, niin minusta kaikki lähtee pelaajien tason noususta. Nuo muut tulee siinä sivussa. Oikeasti kovatasoista bilistä voisi saada jopa telkkariin, minkä kanssa liitto on räpiköinyt täällä vuosikausia.

Muoks. Ton joukkueen voin muistaa väärin.

Henkilökohtasten voittajat 1997-2012
Harri Nurminen, Simo Ranta, 4xTony Mikkola, 2xTomi Nertamo, Mikko Mustonen, Tommi Hölsö, Jussi Iivonen, Marko Rautiainen, Kim Grönqvist, Jani Uski, Mika Riikonen, Jani Saukkonen

Pelikan tarkotushan on saada harrastelijoita lajin pariin, ei niinkään pelaajien ja lajin tason kehittäminen. Jape on kyllä ihan hyvällä asialla, mut ei ne oikeesti hyvät viitti enää pelata kun ei ole tosiaan mitään porkkanaa. Taso laskee vuosi vuodelta.

Henkilökohtasten voittajat 1997-2012
Harri Nurminen, Simo Ranta, 4xTony Mikkola, 2xTomi Nertamo, Mikko Mustonen, Tommi Hölsö, Jussi Iivonen, Marko Rautiainen, Kim Grönqvist, Jani Uski, Mika Riikonen, Jani Saukkonen
Vegasissa. Toissa vuonna Lorko voitti 8-pallon henkilökohtaiset. Mikkolan Tony viime vuonna 9-pallon.

muoks. en muistanut, että Rautsikin on voittanut nuo henkilökohtaiset.

Biljardi on kyl ihan mukava seurapeli. Oon kyl pelannut sitä ainoastaan sellasella pienellä ja halvalla ja erittäin kierolla pöydällä. Oon kyllä aivan susipaska siinäkin mut on se ihan mukavaa silti.

Rupee pikkuhiljaa elämä voittaa, mitä nyt väsymys on aika massiivinen. En taida enää koskaan tulla krapulassa töihin.

No ei paljon puutu, joku 13 vuotta on/off-tyylisesti valleyta ja taisin pubiliigaakin jonkun kauden lätkiä. Noissa ainakin on tapana lukea Raamattua ja laulaa virsiä erien välillä.
Mä harrastan enemmän kiksin hinkkaamista tippiin viettelevästi.

Lepopäivät on vaan hyväksi, onneks et ainakaan ole eksynyt mihinkään bodypumppeihin tylsyyksissäs.

Äläs ny hulluja ehrottele. Tää valkoisen heteromiehen risti on kuules raskas kannettavaksi, rajautuu pois valtava määrä varmaan ihan mukavia juttuja vaan siksi että se ei vaan käy.

- - - Updated - - -

Rupee pikkuhiljaa elämä voittaa, mitä nyt väsymys on aika massiivinen. En taida enää koskaan tulla krapulassa töihin.

Niin. Ainakaan ennen seuraavaan kertaa.

Back
Ylös Bottom