Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tortillavuoka uunissa. :kuola:

Vegasissa. Toissa vuonna Lorko voitti 8-pallon henkilökohtaiset. Mikkolan Tony viime vuonna 9-pallon.

muoks. en muistanut, että Rautsikin on voittanut nuo henkilökohtaiset.

Aaa joo Vegasissa. Mä oon ollut pari viime vuotta niin umpiossa etten tiedä edes mitä noissa kisoissa on tapahtunut. Näköjää 2012 Lorko voittanut Vegasissa.

Äläs ny hulluja ehrottele. Tää valkoisen heteromiehen risti on kuules raskas kannettavaksi, rajautuu pois valtava määrä varmaan ihan mukavia juttuja vaan siksi että se ei vaan käy.

No olishan se nyt vähän neitimäistä. Mieti nyt, joku 15 daamia ja yksi valkoinen heteromies seassa, pumppaa, pumppaa!!

Aaa joo Vegasissa. Mä oon ollut pari viime vuotta niin umpiossa etten tiedä edes mitä noissa kisoissa on tapahtunut. Näköjää 2012 Lorko voittanut Vegasissa.
Sekoilin noiden vuosilukujen kanssa, kun VNEA:n sivuilla ei ollut vuosilukua vaan kisojen järjestysnumero...

Pernod! Nukkumaa siitä saatana.

Ei vaan kykene nukkumaan tänään. Aamu-uinti taitaa mennä tässä pilalle, kuten myös koko huomispäivä.

Ei hyvänen aika miten hirveä yö. Illalla iski flunssan ja se iskee itelle aina helvetin pahasti yhdeks yöks ja sit oikeestaan ohi. 4 aikaan luovutin nukkumisen yrittämisen. Kuppiin piti sylkeä ku ei kärsiny niellä, välillä paleli hirveäasti ja sit hikoilin ku saunassa. Joka paikkaa kolottaa ja väsyttää pirusti. Hyi hyi ku ahistaa tää olo.

Huomenta.

Hienoa kun olen saanut unirytmin itselleni, mutta voi helvetti kun se unirytmi tarkoittaa 45min ennen herätystä heräämistä. Vaikka olisi omia aikojaan herätessä virkeä, niin tuon 45min aikana nukahtamisen jälkeen ei ole.

tumblr_mmvs8zWBO21ru3ss4o1_500.gif

Huomenta vaan. Pitää näköjään tosissaan aloittaa suunnitelmat Suomesta poismuuttamiseksi. Helvetin demarit jo ehdottelee pääomatulojen kunnallisverotusta. Siinähän ajavat sitten koko talouden kuralle vain siksi, että voivat pyörittää suojatyöpaikkojaan ja holhousyhteiskuntaa.

Elekeepä Kairan pikku pussirotat oloko niin ankeita! Siellä paistaa aurinko varmasti jossaki päin maailmaa ja elämä on aivan jees! Naapuritki päätti kinastella kahdelta yöllä, mutta hyvähän se on välillä puhdistaa ilmaa. Hyvää tiistaita, möllykät ja pöntiset! :)

Back
Ylös Bottom