Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kyllä ihan totta, jos ei osaa niin silloin se on vaan nolon ja kömpelön näköstä. Oikealla pyllistysasennolla ja avokaulaisella topilla on voitettu jopa ihan pelejä. :D

Valitettavan harva nainen osaa edes pyllistellä oikein siinä lyöntiasennossa :) Siihen jäädään seisomaan sillai puolipystyyn asentoon, lantio sojottaa ihan väärään suuntaan lyöntilinjaan nähden ja kaikki menee kilometrin ohi. Sit kikatellaan :) Nimimerkillä katkera81.

Haha. Tossa taannoin oltiin kaverin kanssa pelailemassa biljardia ja siihen tuli joku miesporukka naureskelemaan mun ja kaverin pelille. Joku niistä uuvateista hirveen itsevarmana haastoi mut pelaamaan kanssan ja sain sille jauhot suuhun, kun voitin sen. Ja oon kyllä ihan surkea biliksessä. Muahahahaaaaa.

Olis halunnu sua!

Joko irtakki tiesi että VilleHermanni yhtyeineen tulee korjaamolle? Mä huomasin juuri. Täytyy mennä paikan päälle ellei aivan törkeet laponhinnat ole.

Haha. Tossa taannoin oltiin kaverin kanssa pelailemassa biljardia ja siihen tuli joku miesporukka naureskelemaan mun ja kaverin pelille. Joku niistä uuvateista hirveen itsevarmana haastoi mut pelaamaan kanssan ja sain sille jauhot suuhun, kun voitin sen. Ja oon kyllä ihan surkea biliksessä. Muahahahaaaaa.
Oikein sille. Sellaiset perus pubipelaajat on kyllä ihan yhtä paskoja, vaikka olisivatkin miehiä. Mitenkään siis vähättelemättä sun suoritusta :)

Mulla on vielä näkemättä sellaiset tissit, että niiden takia eriä hävittäisi, mutta jään mielenkiinnolla odottamaan.

Joko irtakki tiesi että VilleHermanni yhtyeineen tulee korjaamolle? Mä huomasin juuri. Täytyy mennä paikan päälle ellei aivan törkeet laponhinnat ole.

En tienny. On vaan huonona päivänä, ois mieluummin ollu lauantaina täällä niin ois sinne voinut päästäkin. Eikö tuo nyt oo jo kuitenki nähty, niin ei se mikään suuri menetys ole.

Oikein sille. Sellaiset perus pubipelaajat on kyllä ihan yhtä paskoja, vaikka olisivatkin miehiä. Mitenkään siis vähättelemättä sun suoritusta :)

Mulla on vielä näkemättä sellaiset tissit, että niiden takia eriä hävittäisi, mutta jään mielenkiinnolla odottamaan.

Noissa pubipeleissä liikkuu kyllä paljon kaljaa joka suorastaan odottaa ottajaansa.
Tosin oon kyllä hävinny erän ihan tsirpulalle vähän niinkun tossa irtakkin tapauksessa. Tosin sillä erotuksella että syy ei suoranaisesti ollut tisseissä (vaikka niitä tuijotinkin) vaan ylimielisesti en jaksanu kattoa jättöjä ollenkaan ja sohlasin sit kasin pussiin..:jahas:

Lavvantaina on amorppissi, ei sinne sillon mahu. Sunnuntai on ihan sopiva päivä synkistellä. Ja mä en oo ikinä nähny.

Tissit oon joskus.

Noissa pubipeleissä liikkuu kyllä paljon kaljaa joka suorastaan odottaa ottajaansa.
Tosin oon kyllä hävinny erän ihan tsirpulalle vähän niinkun tossa irtakkin tapauksessa. Tosin sillä erotuksella että syy ei suoranaisesti ollut tisseissä (vaikka niitä tuijotinkin) vaan ylimielisesti en jaksanu kattoa jättöjä ollenkaan ja sohlasin sit kasin pussiin..:jahas:
Joo, niissä sais kyllä juodakseen, jos haluaisi. Pitäs vaan osata pikkaisen vedättää. Aika moni ei kyllä pelaa erää enempää, jos huomaa, ettei ole yhtään jakoja. Kaveri veteli joskus pupukorvilla (eli tosta etu ja keskisormen välistä) tai käänsi ton koko tukikäden ympäri, mutta ei mulla riitä pokka tollaiseen :)

Ja noita vahinkotappioita tulee toki välistä. Ihan mahdotonta koittaa skarpata koko aikaa, jos pelaa jonkun vasta-alkajan kanssa, ja sitten menee tyyliin kasia ennen aikojaan, kun vetelee jotain hurlumheilyöntejä.

Joo, niissä sais kyllä juodakseen, jos haluaisi. Pitäs vaan osata pikkaisen vedättää. Aika moni ei kyllä pelaa erää enempää, jos huomaa, ettei ole yhtään jakoja. Kaveri veteli joskus pupukorvilla (eli tosta etu ja keskisormen välistä) tai käänsi ton koko tukikäden ympäri, mutta ei mulla riitä pokka tollaiseen :)

Ja noita vahinkotappioita tulee toki välistä. Ihan mahdotonta koittaa skarpata koko aikaa, jos pelaa jonkun vasta-alkajan kanssa, ja sitten menee tyyliin kasia ennen aikojaan, kun vetelee jotain hurlumheilyöntejä.

Hah, toi ois kyllä tyylikästä :D Ja ihan vakavalla naamalla selittäs jotain että tälleen ne kaikki huiputkin pelaa. Immonen opetti mua lyömään tälleen....

JohnyV mai frendi, mikä meno? Mulla iltasella vielä selkälihojen kuritusta luvassa. Joko pelkkä kova mave tai tiukkaa taljasirkusta 101% hallitulla raivolla

Hengissä ollaan. Hyvä kun joku kaipailee! Salihommat ollu jäissä torstaista asti, tänään taas normaalielämään kiinni ja mitäs muuta maanantaina kuin penkkiä. Mutta ensin Veskua: Tuomittuna kulkemaan.

Jos mä pelkillä tisseillä pelaisin niin en olis koskaan erääkään voittanu. Lähinnä se on se oikea pyllistysasento -> osaan jopa säännöt.

Hah, toi ois kyllä tyylikästä :D Ja ihan vakavalla naamalla selittäs jotain että tälleen ne kaikki huiputkin pelaa. Immonen opetti mua lyömään tälleen....
Kyllä. Nykyään, kun taskussa on jo yksi ysin suomenmestaruus plus naama täällä suhteellisen tuttu, niin toi koijaaminen alkaa olemaan aika hankalaa. Tokkopa tarvettakaan on ihan samalla tavalla kuin junnuvuosina.

Jos mä pelkillä tisseillä pelaisin niin en olis koskaan erääkään voittanu. Lähinnä se on se oikea pyllistysasento -> osaan jopa säännöt.
Se on jo paljon tuokin. Toivottavasti ne ei ole mallia seurakunnan biljardi-ilta.

Muista sitten pyllistellessä katsella aina sillai viettelevästi taakse päin. Niin teen itsekin.

Ja pubissahan on melko noloa pelata aivan mehuissaan ja vakavalla naamalla. Kyllä siinä pitää alkoholin haitata ainakin vähän pelaamista, ellei jopa kiveen osumista.

Ja oma keppi tietysti mukaan, kun menee johonkin pubiin pelaamaan. Oikeastihan noissa pubipeleissä haastetta saa yleensä jo sillä, että pöydän verkaan on kaatunut sata tuoppia, se pöytä on sijoitettu niin, että tiellä on kaksi tolppaa, pöytä ja tuoleja ja ne kepit on ässän muotoisia.

muoks. päin persettä laulettu karaoke unohtui edellisestä.

Hengissä ollaan. Hyvä kun joku kaipailee! Salihommat ollu jäissä torstaista asti, tänään taas normaalielämään kiinni ja mitäs muuta maanantaina kuin penkkiä. Mutta ensin Veskua: Tuomittuna kulkemaan.

No hyvä että hengis ja sorvin ääressä! Itsellä kans rintaa vuoros. Penkkii 8,6,4,2,1 ja samat painot toistot puolittaen alas eli 1,2,3,4. Sitte vinopenaa parisarjaa käsipainoilla.

Ja oma keppi tietysti mukaan, kun menee johonkin pubiin pelaamaan. Oikeastihan noissa pubipeleissä haastetta saa yleensä jo sillä, että pöydän verkaan on kaatunut sata tuoppia, se pöytä on sijoitettu niin, että tiellä on kaksi tolppaa, pöytä ja tuoleja ja ne kepit on ässän muotoisia.

muoks. päin persettä laulettu karaoke unohtui edellisestä.

...ja porukkaa notkumassa vähintään kahdella pöydänkulmalla

Lavvantaina on amorppissi, ei sinne sillon mahu. Sunnuntai on ihan sopiva päivä synkistellä. Ja mä en oo ikinä nähny.

Tissit oon joskus.

Uskaltaisin melkein jopa väittää että siinä Amorphiksessa on enempi näkemistä ku tisseissä.

Se on jo paljon tuokin. Toivottavasti ne ei ole mallia seurakunnan biljardi-ilta.

Muista sitten pyllistellessä katsella aina sillai viettelevästi taakse päin. Niin teen itsekin.

No ei paljon puutu, joku 13 vuotta on/off-tyylisesti valleyta ja taisin pubiliigaakin jonkun kauden lätkiä. Noissa ainakin on tapana lukea Raamattua ja laulaa virsiä erien välillä.
Mä harrastan enemmän kiksin hinkkaamista tippiin viettelevästi.

Lepopäivät on vaan hyväksi, onneks et ainakaan ole eksynyt mihinkään bodypumppeihin tylsyyksissäs.

Nyt oikeesti. Mikä on tämä juttu, että kun unohtaa sateenvarjon koululle ja autosta toinen ajovalo pimahti ja hirveällä kiireellä syömättä piti juosta työvuorosta toiseen, niin SILTI on hyvä fiilis ja hymyilyttää? Nyt minä oon kyllä sen viimesenki herneen hukannu korvieni välistä. Mutta kiva tietysti joskus näinkin :D

Back
Ylös Bottom