Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvetti että on hauikset pumpissa :D Käytiin äsken kantamassa ylimmästä kerroksesta 150l akvaario. Alle puolet riitti kun jätti vettä siihen (kuulemma), sitä jäi joku 60l siihen kaikkiaan. Noh, se akvaario painaa tyhjänäkin jo aivan saatanasti ja sitten vielä päälle nuo vedet. Kantoapuna pitkä kuikelo joka ei uskalla mennä rappusia takaperin kantaessa. Voitte kuvitella vain missä kulmassa se sitten alas sieltä tuli kun minä 12cm lyhyempänä olen alapuolella ja joudun nostamaan sitä koko kantoajan ylöspäin että toinen saa kädet tarpeeksi alas. Ja tuolla settingillä kun kannettiin niin voitte arvata missä päässä ne _kaikki_ vedet oli.

Meinasi taju lähteä kun autolle päästiin. Ja on hieno akvaario.

Alkaa olemaan 33h valvomista takana pois lukien 1.5h "horrosta" yövuoron jälkeen.. Niin se majakka vaan pimenee pikku hilijaa, vaan katon sinnillä Peacemakerin lopun telkusta..

Huomenta kaikki. Tämä lähtee kohta lasten kanssa ehtimään suppilovahveroita mehtopaistin kaveriksi. Voishan tuota käydä myös sorsan pari pätskäyttämässä, niin kun seuraavan paistin aihioksi. Luomua, luomua.

Voi perkele mä olen kyllä kova poika juomaan kaljaa. Tultiin mökille ryyppää ja saunoo ja grillaa jätkien kanssa. Ensimmäiseksi paikan päälle saavuttuani menin sohvalle lukee Luonto lehteä ja nukahin siihen. Juonut tölkin tölkkiä mun kaljalevystä. Örgh

Voi perkele mä olen kyllä kova poika juomaan kaljaa. Tultiin mökille ryyppää ja saunoo ja grillaa jätkien kanssa. Ensimmäiseksi paikan päälle saavuttuani menin sohvalle lukee Luonto lehteä ja nukahin siihen. Juonut tölkin tölkkiä mun kaljalevystä. Örgh

Kaljat säästy seuraavaan kertaan ja viikonloppu meni hukkaan?

No en nyt sanois että meni hukkaan. Mökillä keskellä vatukkoa on kuitenkin aina mukava olla kun ei ole ihmisiä. Vain nuo perusmöllit. Ja onhan nukkuminen syömisen ja juomisen jälkeen ihan parhaimpia aktiviteetteja.

Rekka 1 - Poro 0
1391622_660549600633440_670616539_n.webp

Jumaleissön mikä sumu ulkona.

Huaaaah! Ihana sunnuntai. En aio tehä mittään! Rötvään ja katon sarjoja ja leffoja. Syön tieteski, koska se on yks hienoimpia asioita elämässä. Kaltaiseni laiskanpulskeat possukat osaavat kyllä pyhittää lepopäivän! :)

Söin äsken kaverien kanssa jättimäisiä pitsoja. Neljä miestä ei saanu kahta pitsaa tuhottua joten nyt on sit pari siivua odottamassa iltaa. Ihan loistava krapularuoka ja kaikki on tyytyväisiä. Bulgogi sopii kyl pirun hyvin tollaseen, sais Suomessakin olla myynnissä.

Back
Ylös Bottom