Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mmmmmm, silmäkarkkia.

amb_23.webp

Minusta lähtee ääntä!!!! Eikä se oo pieru. Jeee! Sai jopa hoidettua asioitakin kun pysty puhuun puhelimessa niin, että toinen ymmärtää. Nyt kun vähän malttaisi silti olla turpa kiinni, että varmasti paranee.

Minen muuten kyllä itekään tiedä mikä mopo tuossa on. Googletellessa tuli vastaan ja tuo kuva löyty jehovan todistajien keskustelufoorumilta.

mopomummu2.webp

Jah, minä kattelin tuota etuhaarukkaa ja tankin seutua. Vähän oli saman näkönen ku minun Tunturi Supersport 70-luvulta, mutta sen verran eri näkönen kumminki, että jäin pohtimaan.

Jah, minä kattelin tuota etuhaarukkaa ja tankin seutua. Vähän oli saman näkönen ku minun Tunturi Supersport 70-luvulta, mutta sen verran eri näkönen kumminki, että jäin pohtimaan.

Vähän niinku etäisesti siltä vois näyttää, mutta ei kuitenkaa ihan. Mä oon muutenki niin huono tunnistamaan noita mopoja, hyvä kun omani tunnistan. Tosin niitä nyt ei muita niin paljoa oo tullut itelle ainakaan vastaan.

Seuraavaks kun Jehovat tulee käymään ovella niin pitää muistaa kysyä tuosta irtakkin moposta.

Jos ne on Ameriikan Jehovia niin ne tietää sitten varmaan paremmin ku meidän omat Jehovat.

Back
Ylös Bottom