Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ompas ollut hissua tässä ketjussa. 03 heräsin sohvalta eikä nukuttanut enää pätkääkään joten sumpit tippumaan. Olisiinkohan joskus 23 nukahtanut.

Moi, olen tummaihoinen suomalainen nainen.
Olen 31-vuotias, hiukan reitevä ja persivä.
Haen täältä seuraa kaikkeen kivaan: shakkiin, sienestykseen ja marjastukseen.
Siis nussimiseen.

Sinulta toivoisin:

- Olet mies
- Sinulla on mulkku

Koska en ole ranttu eli ns. ronkeli, niin ensimmäisestä vaatimuksesta voidaan tinkiä.

Huomenta! Tänää onkin taas se päivä vuodesta kun suomi vihertää kateudesta. Haetaan iltapaskat absilta ja kytätään mitä muut on tienannu. Eka oman pitäjän rikkaimmat. Sitten julkkikset. Päivitellään miten nykänen voi ansaita satkun vuosi. Lööpit paukkuu.. Paskaa sanon minä!

Oon aidosti ilonen jos joku on keksiny miten ottaa rahan pois. Sitä sopii katsoa peiliin ja miettiä mitä itse on tehny väärin kun ajaa vanhalla hondalla ja metsästää kaupassa tarjouksia

friday-monday-f-this-s.webp

Snookeria ja poolia taas pelattu pikkutunneille.

Ja kaljanpaskaakin.

Mut onneks nyt maanantai.

Edit: Tais tuo Kriden kikkelipää ehtiä julistaa päivän jo.

Eli komento takas.

Huomenna on suurin osa kaupoista varmaan kiinni, joten tänään safkaostoksille!

Voi vittu mitä paskaa, jos kaupat on huomenna kiinne. Mitkä perkeleen kissanristiäiset nyt muka on? Kunhan täytyy tänään mennä kauppaan. Hyi saatana. Toisaalta mulla on kyl yli 10 levyä kaljaa ja mäkkärit on auki. No problem

Huomenta :)

Tänään on kaupassa taas maailmanlopun tunnelma. Se on kokonaisen päivän kiinni! Ja siellä minäkin olen muitten mukana.
Kamoooooooon! Voi kuolla nälkään päivässä. En siis mä, koska on tota vararavintoo niin reilusti, mutta noin niinku normaalit ihmiset.
Ei sillä, sinnä minäkin suuntaan päivällä. Meen ostaan safkaa vähän isommalle porukalle. Tarttis varmaan jonkun sherpan tai kaks jeesaan.

Voi vittu mitä paskaa, jos kaupat on huomenna kiinne. Mitkä perkeleen kissanristiäiset nyt muka on? Kunhan täytyy tänään mennä kauppaan. Hyi saatana. Toisaalta mulla on kyl yli 10 levyä kaljaa ja mäkkärit on auki. No problem

Myös etniset ravintolat(karvakädet) on huomenna auki. Emmeme nälkään kuole vaikka ei tänään kauppaan menekkään jonotttamaan. Sunnuntaina ehtii sitte väljemmille vesille ostamaan sitä maitoa.

Irtakk leikkii.

Ghost+Rider+4.webp

Huomenta :)

Kamoooooooon! Voi kuolla nälkään päivässä. En siis mä, koska on tota vararavintoo niin reilusti, mutta noin niinku normaalit ihmiset.
Ei sillä, sinnä minäkin suuntaan päivällä. Meen ostaan safkaa vähän isommalle porukalle. Tarttis varmaan jonkun sherpan tai kaks jeesaan.

Juu kyllä mä ymmärrän tän asian vakavuuden. Näyttää siltä että myös janoon voi kuolla päivässä, ainakin niin voisi luulla kun katsoo trafiikkia Alkossa ennen pyhäpäivää.
Etninen ravintola (karvakäsi) ei ole vastaus tähän ongelmaan, eivät myy raejuustoa mukaan.

Onko sulla joku aivokemian häiriö päällä kun oot näin jumalattoman aikasin hereillä?

Juu kyllä mä ymmärrän tän asian vakavuuden. Näyttää siltä että myös janoon voi kuolla päivässä, ainakin niin voisi luulla kun katsoo trafiikkia Alkossa ennen pyhäpäivää.
Etninen ravintola (karvakäsi) ei ole vastaus tähän ongelmaan, eivät myy raejuustoa mukaan.

Onko sulla joku aivokemian häiriö päällä kun oot näin jumalattoman aikasin hereillä?
Mähän meinaan kyllä siis poiketa myös pitkäripasessa. Oon siis niinku niiiiin meinstriim. Noloo.

Ja ainahan mulla on aivokemiassa häiriötä. Tänään sitä on jo tälleen vähän aikasemminkin, vaikkei liikkeellekään tartte lähteä kun vasta iltapäivästä. Anteeks :nolo:

Mennään massan mukana vaan kiltisti, sama setti mulla on edessä.
Mä oon tehnyt periaatepäätöksen että lähden tänään töistä aikaisemmin. Vastapainona sille että tulin myöhemmin.

Pekonia ja kahvia, maailma ei selvästikään voi olla läpensä paha.

Back
Ylös Bottom