Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Snookeria ja poolia taas pelattu pikkutunneille.
Ja kaljanpaskaakin.
Mut onneks nyt maanantai.
Edit: Tais tuo Kriden kikkelipää ehtiä julistaa päivän jo.
Eli komento takas.

Kamoooooooon! Voi kuolla nälkään päivässä. En siis mä, koska on tota vararavintoo niin reilusti, mutta noin niinku normaalit ihmiset.Tänään on kaupassa taas maailmanlopun tunnelma. Se on kokonaisen päivän kiinni! Ja siellä minäkin olen muitten mukana.
Voi vittu mitä paskaa, jos kaupat on huomenna kiinne. Mitkä perkeleen kissanristiäiset nyt muka on? Kunhan täytyy tänään mennä kauppaan. Hyi saatana. Toisaalta mulla on kyl yli 10 levyä kaljaa ja mäkkärit on auki. No problem

Huomenta
Kamoooooooon! Voi kuolla nälkään päivässä. En siis mä, koska on tota vararavintoo niin reilusti, mutta noin niinku normaalit ihmiset.
Ei sillä, sinnä minäkin suuntaan päivällä. Meen ostaan safkaa vähän isommalle porukalle. Tarttis varmaan jonkun sherpan tai kaks jeesaan.
Onneks kohta on perjantai
Mähän meinaan kyllä siis poiketa myös pitkäripasessa. Oon siis niinku niiiiin meinstriim. Noloo.Juu kyllä mä ymmärrän tän asian vakavuuden. Näyttää siltä että myös janoon voi kuolla päivässä, ainakin niin voisi luulla kun katsoo trafiikkia Alkossa ennen pyhäpäivää.
Etninen ravintola (karvakäsi) ei ole vastaus tähän ongelmaan, eivät myy raejuustoa mukaan.
Onko sulla joku aivokemian häiriö päällä kun oot näin jumalattoman aikasin hereillä?