Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Taidanpa poistua töistä etuajassa tänään. Vakioreittiä Alkon kautta himaan ja sitten naatiskella pari lasia punkkua. Kyllä, niin teen.

Huomenta. Totesin tänään, että unirytmi on ihan hyvä idea. Nukahdin nopeasti ja heräsin ennen herätyskelloa virkeänä. Luultavasti tulee tosin hajotettua unirytmi huomenna, kun tulee taas nukuttua sen 10-12h.

Viikonloput ovat kyllä kohtalokkaita unirytmin kannalta. Toisaalta itsellä ainakin tuppaa kertymään arkisin lähinnä univelkaa, joten parempi että uni maistuu viikonloppuisin.

Voihan keturan viuhke! Niska jäykkä ja kipeä kurkku. Joku mentaaliharjoius meni nyt vituiks kun näin kävi. Luojan kiitos olen kerrankin ollut jämäkkä ja sanonut ei, kun tälle illalle tarjottiin ekstravuoroa. Jos olo sen sallii, vois käydä vaikka vähän salilla. Mutta jos aivan olen kuollut, niin voisin vaikka ottaa kunnon päiväunet, herätä syömään ja sitten yöunille :D

Voihan keturan viuhke! Niska jäykkä ja kipeä kurkku. Joku mentaaliharjoius meni nyt vituiks kun näin kävi. Luojan kiitos olen kerrankin ollut jämäkkä ja sanonut ei, kun tälle illalle tarjottiin ekstravuoroa. Jos olo sen sallii, vois käydä vaikka vähän salilla. Mutta jos aivan olen kuollut, niin voisin vaikka ottaa kunnon päiväunet, herätä syömään ja sitten yöunille :D

Tää kuulostaa erittäin hyvältä :)

Vielä parempi on katsella aivot narikassa leffaa/sarjaa samalla mässäillen ja sen jälkeen mennä suoraan todella pitkille yöunille.

No tääkin on hyvä paitsi, että mun ongelma nykyään on, että alan pilkkimään ensimmäisen puolen tunnin jälkeen. Haluaisin kokeilla tänä iltana sellasta uhkarohkeaa temppua, että menisin aikaisin nukkumaan ja nukkuisin ainakin 10h. Veikkaan kyllä, että yritykseksi jää :D

^Ei käy! Ei sitä ny kymmenen tunnin taikia kannata silmiä ummistaa. Ole kunnianhimoinen, nuku 12 tuntia!

Hmm, sehän olisikin aikamoista että kokeilisi mennä nukkumaan ennen puolta yötä. Kun näin arkisinkin aina venyy sinne ja yleensä viikonloppuisin vielä vähän pidempään. Mutta periaatteessa tuotahan voisi kokeilla. Yksin vaan ei yleensä tee yhtää mieli mennä sänkyyn ennenkuin on ihan pakko :(

Tekis mieli valittaa ja kieriskellä kurjuudessa. Taidanpa koittaa toista lähestymistapaa;

IHANA PÄIVÄ!! Ihan loistavaa olla ja elellä ja kaikki on niin söpistä ja muksaa ja ihQuuuu!! Pusi pusi kaikille ihanille halimussukoille :haart:

Tuo on kyllä ihan liikaa (samoin se 10h), jos noin pitkään nukkuu niin päivällä ei saa mitää aikaseksi. 7-8h yössä on ihan tarpeeksi.

Mulla pitkään nukkumisesta seuraa vain se että päivällä ei saa aikaseksi päiväunia. Kun ei tarvi.

Tekis mieli valittaa ja kieriskellä kurjuudessa. Taidanpa koittaa toista lähestymistapaa;

Koita joskus semmosta lähestymistapaa, että kieriskelet jäätelössä. Luulen että pitäisit. Sauna kannattaa kyllä lämmittää ensin, ku siinä kieriskellessä voi tulla vähä vilpoinen.

Back
Ylös Bottom