Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äänistä päätellen naapurissa hässitään. Herranen aika, tässähän menee kohta koko taloyhtiön maine moisten sukupuolinussijoiden takia!
Voihan keturan viuhke! Niska jäykkä ja kipeä kurkku. Joku mentaaliharjoius meni nyt vituiks kun näin kävi. Luojan kiitos olen kerrankin ollut jämäkkä ja sanonut ei, kun tälle illalle tarjottiin ekstravuoroa. Jos olo sen sallii, vois käydä vaikka vähän salilla. Mutta jos aivan olen kuollut, niin voisin vaikka ottaa kunnon päiväunet, herätä syömään ja sitten yöunille :D

Tää kuulostaa erittäin hyvältä![]()
Vielä parempi on katsella aivot narikassa leffaa/sarjaa samalla mässäillen ja sen jälkeen mennä suoraan todella pitkille yöunille.
Yksin vaan ei yleensä tee yhtää mieli mennä sänkyyn ennenkuin on ihan pakko :(
^Ei käy! Ei sitä ny kymmenen tunnin taikia kannata silmiä ummistaa. Ole kunnianhimoinen, nuku 12 tuntia!
Tuo on kyllä ihan liikaa (samoin se 10h), jos noin pitkään nukkuu niin päivällä ei saa mitää aikaseksi. 7-8h yössä on ihan tarpeeksi.
Tekis mieli valittaa ja kieriskellä kurjuudessa. Taidanpa koittaa toista lähestymistapaa;
Mulla pitkään nukkumisesta seuraa vain se että päivällä ei saa aikaseksi päiväunia. Kun ei tarvi.
Mulla pitkään nukkumisesta seuraa vain se että päivällä ei saa aikaseksi päiväunia. Kun ei tarvi.