Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2 viikkoa saikkua alla, vielä 4 viikkoa jäljellä. Kuolen varmaankin tylsyyteen.

Eikun olen kuollutkin jo.

No mutta onhan sulla vielä toinen terve käsi! En näe mitään ongelmaa poistaa tylsyyttä.

Alko tehä ihan hirveesti mieli. Ajaa. Moottoripyörällä.

Tommosta kavasakia en ookkaa päässy testaamaan. Varmasti "soivapeli".

Et selkeästi ymmärrä hyvien pelien päälle. :(

Aivan! Miehisen pelin pelaamista jaksaa helposti, kokemusten mukaan, kymmeniä vuosia putkeen.

Peleistä tuliki mieleen, että voisinkin yrittää harrastaa silmäpeliä nousevana viikonloppuna. Jos ei muuten onnistu niin itseni kanssa pelin edessä.

Gooood morning Pakkis! Okei, okei, tunnin oon jo ollu hereillä. Tää lomailu on aika mukavaa puuhaa :)
Haisulipäivän vietto vähän houkuttais, mutta jos meinaa selviytyä junaan ja kotiin, on ehkä mukavampi jos on käyny suihkussa ja pukenu jotain muuta kuin valtavat pyjamahousut ja miesten ison neulepaidan. Onneks ei oo kiire. Allekirjoittanut kun on hitaasti heräilyn mestari.

Pitäisköhän ruveta tekemään tollasta caffilaraaceria? Rupes tekemään mieli.

Salt07.webp

Tai sitte ostaa, käteisellä.

Siikkeri jaksaa varmaan pari viikonloppua leikkiä uudella kurapyörällään, kunnes tulee niihin vähäisiin järkiinsä ja ostaa oikean moottoripyörä ja lähtee Norjaan tourinkia harrastamaan. Örgh

Siellä paikalliset naiset kertovat edelleen tarinoita Mikan peniksestä iltanuotiolla istuessaan. Osaatko sanoa tarkemmin mistäpäin Norjaa? Makean näköisiä teitä...

Veikkaan Trondheim.

Trollstigen

Selekäkylyjet on jumissa! Joko treenit tai sitten suihkusa suoritetut mentaalinostot.

Tiedättepähän, miksi teette sitä duunia ja mä opiskelen sekä matkustelen teidän tuilla! Lauantaina tulin takas Suomeen ja tuossa hetki sitten tuli varattua lennot Nykkiin, josta tarkoitus siirtyä pariksi viikkoa Philadelphiaan. Jos seuraavalla reissulla ei läväyttäis ihan +15kg massaa itseensä, eikä aamua aloittaisi paahtoleipä+hillo -linjalla.

Mä oon ollu autonkyytillä tuon peikkotien muutaman kerran. Sehän on niin jyrkkää ettei sitä uskalla kaikki ajaa ers autolla. Tai istua/astoa kyydis.

Tai sitte se oli joku toinen tie norjas, en ookkaa enää varma oliko se tuo.

eee.Oli se tuo.

Hyvästi selvä päivä, Ainon lakritsijäätelön kansi rasahti just auki.

Hyvästi selvä päivä, Ainon lakritsijäätelön kansi rasahti just auki.

Mä lopetin jäätelönsyönnin sunnuntaina ennen ku jäin koukkuun. Pakastimessani on taas noin +20 astetta lämmintä. Päätin urani myös ainon lakritsiin.

Back
Ylös Bottom