Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloitin innolla katsomaan viime yön UFC:tä, kunnes tajusin, että olinkin ladannut vahingossa pelkän päämatsin... Nyt odottelemaan uudelleen, kun koko eventti tulossa.
Illemmalla ois sentään lukkopainisparria tiedossa.

Mä oon ihan vitusti väärällä alalla. Ei oo mitää helpotettuja maanantaita tai muita mukavia. Voi luoja... Puhalluttaa, semisti. Länsirannikon helmi uuvutti Gerbyn tiikerin.

Minä joudun odottamaan huomiseen. Pahimpiin vieroitusoireisiin olen tsekkaillut työsähköpostia ja varmaan pian jatkan diplomityötä.

Kride, oot sairas ihminen. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jou.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä olen innoissani liikkeestä nimeltä kyykky! Nyt se kulkee niinkuin olisi aina pitänyt kulkea ja sitä on ilo tehdä! Siitä onkin muodostunut yksi lempiliikkeistäni salilla!

Minä joudun odottamaan huomiseen. Pahimpiin vieroitusoireisiin olen tsekkaillut työsähköpostia ja varmaan pian jatkan diplomityötä.

Hehe. Itsepä olin töissä normityöviikon lisäksi myös eilen ja tänään. Tosin hieman vastentahtoisesti, mutta silti omasta aloitteesta. Seuraavaksi kun ilmenee tarvetta viikonlopputyöskentelylle, voisin melkein lähettää sut sinne tekemään hommia. Varmasti pitäisit siitäkin.

Mä oon niin innoissani, kun oon löytänyt alan joka kiinnostaa ja kerrankin on oikeesti kiva mennä töihin.:)

Tuohan siinä vähän on. Jos kiinnostaa oikeasti asiat, joiden parissa työskentelee, niin sitä työskentelee ihan mielellään. Joku innovaattori (en nyt saa päähäni kuka) sanoi joskus, että yksi onnellisuuden avaimista on "Tee työtä, josta olisit valmis maksamaan, että saisit tehdä sitä." Aika utopistinen tilanne, mutta siihen on toki hyvä pyrkiä. Alunperin kuulin tuon joltain TED-videolta, mutta nyt en ainakaan suorilta muista, mikä se niistä oli. Inspiroiva ajatus ainakin.

EDIT: löytyi 4min pätkä Richard St John's 8 Secrets of Success

Hehe. Itsepä olin töissä normityöviikon lisäksi myös eilen ja tänään. Tosin hieman vastentahtoisesti, mutta silti omasta aloitteesta. Seuraavaksi kun ilmenee tarvetta viikonlopputyöskentelylle, voisin melkein lähettää sut sinne tekemään hommia. Varmasti pitäisit siitäkin.

Meikä perustaa toiminimen ensi kertaasi varten, jotta saadaan laskutus rullaamaan. Ei ole edes pahan hintaisia palveluita, koska pätevyyttä ei ole kuin tekniikan kandidaatin verran. Hehe.

Nyt iski noi 3-4 h yöunet takas ja veivät mut parin tunnin päikkäreille, vaikka ei muka aamupäivästä väsyttäny yhtään. :D No mukavasti virkisti toi ulkosalla tehty happihyppely. :)

namskis, tänään sitä olisi tarjolla.

1TheWalkingDead_S2_ep01_Z04.jpg_cmyk.webp

Pitkästyttävää, vois kattoo tulisko telkkarista jotain kun ei ole parempaakaan tekemistä, eikä muutamaan tuntii jaksais mennä nukkumaan.

Huominenkin jo hermostuttaa lievästi vika viikko työharjoittelua ja näytön arvionti. Ei muutakuin leuka rintaan ja näillä mennään kävi miten kävi

Back
Ylös Bottom