Päivää. Heräsin aamulla ilman krapulaa ja domssit on tosiasia, hcbb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi ihanaa! Saan mennä taas tänään toihin.Mää niin nautin!
Minä joudun odottamaan huomiseen. Pahimpiin vieroitusoireisiin olen tsekkaillut työsähköpostia ja varmaan pian jatkan diplomityötä.
Minä joudun odottamaan huomiseen. Pahimpiin vieroitusoireisiin olen tsekkaillut työsähköpostia ja varmaan pian jatkan diplomityötä.
Mä oon ihan vitusti väärällä alalla. Ei oo mitää helpotettuja maanantaita tai muita mukavia.

Mä oon niin innoissani, kun oon löytänyt alan joka kiinnostaa ja kerrankin on oikeesti kiva mennä töihin.![]()
Hehe. Itsepä olin töissä normityöviikon lisäksi myös eilen ja tänään. Tosin hieman vastentahtoisesti, mutta silti omasta aloitteesta. Seuraavaksi kun ilmenee tarvetta viikonlopputyöskentelylle, voisin melkein lähettää sut sinne tekemään hommia. Varmasti pitäisit siitäkin.